barbara.reismee.nl

Aangekomen in een warm Bangkok

Hi die hi allemaal,

Bar in Bangkok! Heb net even snel een berichtje geplaatst dat ik er ben en dat alles okee is voordat ik mijn eerste reisverhaal ga plaatsen.

Ben een beetje wazig op dit moment, hiiii. Watjes watjes in mijn hoofd ... Was namelijk in slaap gevallenin mijn hotelkamer. Wekkertje gezet, wekkertje ging ook af, maarweer ineen diepe slaap gevallen. Schrok van de tijd .... wil iedereen even laten weten dat ik er ben en dat alles okeeee is ... Dus met slaapvouwen op mijn gezicht als eerste op zoek naar een internet-cafe ... Heballeen mijn hotelkamer nog gezien hier in centrum Bangkok ;-)

Niet zo raardat ik slaapnodig had. Even terug naar een paar dagen geleden ..... Wat een laatste drukke weken heb ik achter de rug zeg. Bussy met werk met de welbekende december perikelen (rijden rijden rijden met het wagentje .......) en vervolgens 3 dagen voor mijn grote avontuur te horen krijgen dat er een hele grote reorganisatiegaat komen. Stand: voor ruim 30FTE's is er dadelijk geen plaats meer in de buitendienst. Iedereen moet opnieuw gaan solliciteren op de nieuwe functie, maar er is geen plaats voor iedereen. Niet meedoen in de procedure is vrijwillig ontslag ....Holy moly .... Ontzettend zin in mijn reis, beetje dubbel die laatste dagen voor vertrek.Dus vanaf nu ook tijdens mijn reis de ontwikkelingen op mijn werk gaan volgen en als ik terug ben gelijk solliciteren!!

Zaterdagnacht nog laat aan het inpakken. Keesje naar Sandra gebracht. Keesje gaat logeren! Laat in bed en de volgendemorgen klaar staan om door Sandra gehaald te worden. Lichtelijk in een niet-ontspannen bui ..... beetje gejaagd ... de allereerste zenuwen ... Zoooo lief dat er zo velen nog even gingen bellen, maar zat hierdoor wel non stop aan de telefoon vanaf zaterdag en kwam nergens meer aan toe .....

Nu dus in een internetcafe in Bangkok met watjes in mijn hoofd .....

Devlucht ging goed. Sandra, weet je die man endie jonge meid die achter mij stonden in de rij bij inchecken. Zij zaten in het vliegtuig naast mij. Ik heb een hele lollige vlucht gehad. Deman, architect in Rotterdam (wereldje is klein)had enorm humor. De jonge meid, niet zijn dochter, maar de dochter van zijn beste vriend,was nog zooo lekker onschuldig jon en miste haar vriendje nu al ....Wij hadden nogal zin in vakantie en al snel hadden we de leukste en meest gekke verhalen en lolletjes. Dehele reis!!!!! Tussendoormijn ogen nog even dicht en haze-slaapjes.Bij aankomst ben ik met die 2 gezellige personen eerst gaan eten, want de architect was vaker in Bangkok geweest en wist een plekje waarje heerlijke soep kon eten ..... we hadden lekkere trek .... Daarna met z'n drieen een taxi genomen naar Bangkok. Hun hotel zit niet ver van de mijne. Kwam dus best al laat aan bij mijn hotel.

Hotel is super en netjes!!! Daar ga ik even heerlijk 3 nachtjes slapen in luxe en plannen maken voorde dagen daarna.

Heb dus alleen nog maar mijnhotel gezien en een internet-cafe in hartje Bangkok. Dus ikga op verkenning uit ....

Kuzzzzzzzz kuzzzzzzzzz

xxx

Reacties

Reacties

Ineke

Lieve Bar,
Eindelijk is het dus zover, je bent aangekomen in warm Thailand na een gezellige vlucht zo te lezen. Bij aankomst dus al niet alleen in een ver en vreemd land. Je zult vast nog heel veel gezellige mensen ontmoeten onderweg. Inmiddels hopelijk wat uitgerust om het grote avontuur aan te gaan.
P.s. Niet aan werk denken maar genieten!!!!!
Liefs Ineke

Tina

Je eerste verslag is al een genot om te lezen. Kijk al uit naar het volgende verhaal!

Geniet van de daagjes in je (luxe) hotel!

Denk aan je!

Kus,
Tina

Madelon

Nou hier is de dooi ingetreden, nat, vies, paar graden boven nul...dus geniet van de zon en de grote stad!
Knuffel, Madelon.

Anette

Leuk dat je in het vliegtuig al zo een lol hebt gehad!!en dat je lekker met hun heb kunnen eten..
Nu even lekker drie dagen ontspannen in Bangkok. probeer niet te veel aan je werk te denken.. en alleen maar te genieten..

Veel liefs Anette
kus van Jacco..

Joke

Wat gaaf dat je al meteen aanspraak hebt gehad in het vliegtuig.
In gedachten heb ik gisteren een beetje met je meegevlogen.

Veel liefs en een knuffel uit een nu bewolkt kikkerlandje.

Jennifer(L)

Heeyheeyheeyheeyheeyheeyheeyheeyheeyheeyheey!!
Barbaraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!
alles goed daar ?

misss jou nu al hoooooooor(L)(K):P

Hoop dat je het daar gezellig hebt:P
zorg goed voor je zelf en LoVe YoU(K)

Door

Sinds jij weg bent, is het gaan dooien. Beetje slappe boel dus. Ik weet niet of jij het laatste nieuwtje al hebt gehoord van Will en Inge? Zij hebben een hele grote prijs in de Lotto gewonnen. Ik durf het niet te noemen. Maar die ton in de staatsloterij in het verleden, is er nix bij. Jij moet op de hoogte blijven van de gebeurtenissen hier. Dus bij deze!!
Jij gaat genieten. Ik blijf je volgen.
x

Sandra

Hé, nu lees ik pas dat je die man en jonge meid naast je zaten in vliegtuig en samen taxi had genomen! Inderdaad grappig dat het wereldje dan weer zo klein blijkt te zijn. Waar een simpel praatje bij het inchecken al niet toe leiden kan!

Geweldig, en toch ook wel handig dat 'ie bij aankomst gelijk bekend was daar!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!