barbara.reismee.nl

Watjes weg ...bioritme verloopt beetje raar .... hiiiii ....

Joooooooo,

Leuk om jullie reakties te lezen!! Doet me toch altijd weer goed, als je inlogt en jeziet nieuweberichtjes

Cool
.

Tweede dag in Bangkok. Gisteren na het internetten ben ik op mijn gemak eens gaan lopen en kijken. De stad is easy, leuk, goed te doen en heerlijk veel mensen. Geld pinnen en betalen is ook allemaal duidelijk enniet moeilijk.Het was wel al donker aan het worden gisteren na het internetten. Dus heb geen dingen meer kunnen bekijken in het licht. Ben dus in de omgeving van het hotel gebleven. Het is hier 's avonds heeeel druk en je merkt geen verschil tussen overdag en de avond. Dus liep er niet alleen!!!Het is compleet veilig omtot laat in de avond op straat te lopen. Alles is gewoonopen.

Ben niet alleen gaan eten in een restaurant, dat vond ik een beetje saai om tedoen. Heb dus mijn eerste maaltijd op straat op. Noedels met groenten (vegi) en een springrol met groenten. Ben op straat gaan zitten op een stoepje engaan genietenvan de wir-war van mensen.

Winkeltjes bekeken (veel te veel te koop!!!!), wat is er allemaal te doen, thaise sfeer opnemen. Was zoooo een paar uur verder. Toen naar hotel gegaan en eveneen douchje nemen en wat lezen. Viel ik weer in slaap om 9 uur 's avonds. Word ik om 3 uur midden in de nacht wakker, klaar en klaar wakker!! Rechtop in mijn bed. Gelukkig liggen er lekkere dingen inmijn hotelkamer. Dus heb chips gegeten en nootjes en cola uit de koelkast. Ben een beetje gaan lezen over de eilandjes .... Wil vanavond gaan kijken hoe ik daar kan gaan komen via de reisbureau's hier: trein nemen of gelijk vliegen erheen.

Natuurlijk viel ik na het lezen weer in slaap rond 5 uur in de ochtend. Wekkertje gezet en wekkertje ging weer af, maar gewoon doorgeslapen tot 10.15 uur. Weg ochtend, haaaaa.

Mijn buffetontbijt in mijn hotel had ik gemist .... was te laat .... Ben dus om 11 uur gaan ontbijten tegenover het hotel bij een lief leuk restaurantje. Weer met vouwen in mijn gezicht.

Heb dus nog niets gezien, behalve de straten rond mijn hotel, haaaaaaaaaaaaaaaaa. Ik laat het maar lekker zoooo, blijkbaar heb ik mijn slaapjes nog erg nodig.

Ik ga opnieuw op pad vandaag. Eens een paar straten verder kijken, hiiiiiiiiiiiiiiiiiiii. Tempels moeten hier in de buurt liggen, dus ik ga zoooo!!!!

Toedeloe en een dikke kuzzz van mij

xxx

Reacties

Reacties

werner

hee travelchici haha!dat is je nieuwe naam in deze reis!ik vind het nou al leuk om alles te lezen wat je meemaakt per dag!maar het is nog alleen maar eten en slapen haha je vermoeidheid komt er denk ik uit van al dat geregel en met je werk.maar paar dagen verder ga je wel goed voelen en krijg je weer energie!
ik wacht weer af op je volgende verhaal!
xxx

Simone Evers

Heej lieverd,

Leuk hoor. Leef helemaal mee. Leuk om alles te lezen. Je gaat je er een beeld bij vormen. Jij op het stoepje met je maaltijd. hahaha.
Hier is het vandaag slecht weer. Regen!!! Bah. Doe mij dan maar -20. Nieuwe job bevalt heel goed. Lekker druk. Ben ik niet meer gewend hahaha.
Verder gaat hier alles zijn gangetje. Druk met de voorbereiding van de zaak 22 januari. Steek daar maar een kaarsje voor me aan. Dat alles goedkomt.

Nou ik wacht met smacht op het volgende verhaal. Ga jij maar weer lekker genieten.

Dikke kusssss

Suzanne

Hey stoere dame!!

Hartstikke leuk zo berichten van je te kunnen lezen en je een beetje in de gaten te kunnen houden, al is het dan op afstand!! ;-)
Super dat je de eerste dagen zo rustig aan doet, zul je zeker wel nodig hebben gehad. Wij hebben ons weekendje scheveningen (ook leuk hihi) erop zitten en hebben er erg van genoten!!

Doe je voorzichtig aan en geniet vooral!! Wij laten snel weer van ons horen!!

xxx

Suzanne & Remko

Sandra

Hé meissie,

Heerlijk even, zo relaxen met die goddelijke temperaturen! Neem het ervan hoor, je hebt die rust wel even verdiend na de afgelopen week!

En net als de rest vind ook ik het leuk om met je mee te lezen. Zo maken wij het ook allemaal een beetje mee!

Met Keesje is alles goed, ze is volgens mij al helemaal gewend. Ha, ha, ik dacht 'gezellig die 8 weekjes, maar ik zie haar meer niet als wel! :-)

Dikke kus

jeroen

he barbara

zo te horen heb je het erg leuk en bangkok
vananf nu ga ik iedere dag kijken wat je gedaan hebt

kus jeroen

Anette

Wat leuk toch om allemaal te lezen..
Zo zijn we er met zijn allen toch een beetje bij..
Ben benieuwd hoe je reis er verder uit gaat zien.
Nou, tot je volgende verhaal!!
Doe voorzichtig..

Dikke xx

jose de kleijn

Hey lieverd.

Wat leuk om te lezen wat je allemaal doet. Lijkt me echt super daar. Lekker relaxt allemaal. Geniet er lekker van en blijf schrijven dan blijf ik lekker lezen wat je daar uitspookt.

Dikke kus van mij

Anne-May

hey Bar,
wat leuk dat je zo'n relaxte vlucht hebt gehad.
En zo te lezen gaat dit een super evaring worden.
Heel leuk om zo "mee te reizen" .
We blijven je volgen.
Pas goed op jezelf en GENIET !!

dikke zoenen van ons

Miessie

Hey wijffie wat leuk joh dat je vanuit je luie stoel lekker met je mee kan reizen !!

Heb net met een smile je verhalen zitten lezen :) SLAAPKOP haha

heel veel plezier daar dikke kus van ons
Miessie en Mirjam xxx
(domtoren)

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!