barbara.reismee.nl

Afscheid nemen nadert ... gisteren al van Colette en Mark en Renee

Ooohhhh neeeeeeeeeeeee,

Afscheid nemen komt steeds dichterbij ....

Gistermiddag afscheid moeten nemen van Colette, Mark, Renee, Rachel en Walter. En dat is best pijnlijk als je zo hecht met elkaar om gaat en dat in een korte tijd .... traantjes bij het uitzwaaien op de pier. Karl en Brian en ik zijn nu nog over van ons mooie hechte groepje ...... er zijn weer nieuwe gasten, maar het is anders ... het was dat groepje dat zo speciaal was ....

We hebben een super feestje gehad op het eilandje. Ergens op een ander strandje werd een party gehouden en wij zijn er met z,n allen heen gegaan. Lopend ... een eind ... want je kan niet via het strand makkelijk komen op een ander strandje ivm het water en rotsen. Toen we aankwamen belandden we in een hutje met heerlijke trance-muziek. Iedereen had verf op zijn lichaam dat licht geeft en het leek wel of we een of andere tribal waren .. haaaa .. Ik heb mijn lichaam prachtig geschilderd en moest meerdere mensen in de verf zetten, omdat ze de tekeniningen zo mooi vonden ... Het leek echt een oer-feest, alsof we werkelijk een of andere stam waren, allemaal dansend op de muziek. Erg laat geworden, want we moesten ook weer midden in de nacht met elkaar terug lopen ... met alle geluiden van de dieren ....

Bij ons hutje hebben we de avonden ook muziek op, uit ieder land iets (kunnen de ipod aansluiten op een of ander apparaat). Zo genieten we van elkaar muziek! Dansen met onze voetjes in het zand en hup dan weer zwemmen ...

Inmiddels denk ik Engels en praat ik alleen nog maar Engels, dat doe ik nu al weken lang. Zelfs als je een Nederlander om je heen hebt, praat je Engels ... Het denken begint zelfs in het Engels .. rare gewaarwording .... Ik kan zelfs soms niet op nederlanse woorden komen en haal alles door elkaar. Verbazingwekkend hoe snel dat gaat als je alleen maar Engels praat .. haaaa ...

Morgenmiddag om 1.00 uur in de middag moet ik hier weg bij mijn hutje en naar de pier. De boot gaat om 2 uur in de middag. Ik vaar dan naar Ranong met de slow-boot en kom daar rond 4 uur aan. Dan wachten ...... zal zwaar worden ... op de bus van Ranong naar Bangkok in de nacht. Dan kom ik aan om 6 uur in de morgen in Bangkok ... gatver ... Daar kan ik dan de hele dag blijven en om 10 uur in de avond moet in naar het vliegveld. Inchecken en nog lang wachten op mijn vliegtuig die rond 2 uur in de nacht gaat. Ik wil het niet weten!!!

Moet zo naar de dokter toe voor weer een inenting. Gaat goed met mijn hand, heb geen pijn. Wond wordt vandaag ook weer schoon gemaakt ... Ik zwem gewoon met 1 hand omhoog en mag voornamelijk in de armen van Karl verbijven, dusssssssssss helemaal niet erg hoooorrrrrrrrr ..... hiiiiiiiiiiiiiiii ..........

Nu verder genieten met Karl .. mijn maatje .... time is running ....

Tot in Bangkok .. zal daar wel weer een internet-cafe gaan vinden ... nu niet meer .... ik ga genieten van mijn laatste momenten hier.

Dikke kuzzzz van mij, ultiem gelukkig ....

xxx

Reacties

Reacties

Suzanne & Remko

Het einde is in zicht! Voor jou niet leuk maar wij vinden het fijn je snel weer in de armen te kunnen sluiten!

Hele goede reis en tot snel! :-)

xxx van ons

Madelon

Wij kijken er naar uit je weer te zien en hier kun je met al je verhalen en foto's dan nog nagenieten!
Tot snel,
liefs Madelon

Joke

Je hebt een prachtige reis gemaakt, die neemt niemand je meer af.

In Nederland heb je de komende periode nog veel te delen met vrienden en familie en reis je toch nog een beetje door.

Veel liefs en tot snel!!!!

marcel

ik kan me helemaal voorstellen hoe balen het is..
Bar, ik baal even met je mee...
ktgrruuhhrgraghijk....
(en ben helemaal jaloers op je dans verhaal)

knuffel
marcel

Margriet

Meisje..het is als het ware of ik met je mee gereisd ben..heb genoten van je reisverhalen.
En blijf asjeblief dat gevoel van " ultiem gelukkig" vasthouden: dat is waanzinnig lekker dus nu nog genieten Barbara.
Ik wens je een voorspoedige reis terug en alvast een warm welkom in Nederland.

Tina

Sjeee.. wat is de tijd gevlogen zeg! Ik moet zeggen dat ik het toch wel fijn vind dat je binnenkort weer in ons kikkerlandje bent :-) Maar kan me heel goed voorstellen dat je niet weg wil en er tegen op ziet. Want aan de verhalen te zien die je hebt geschreven, konden we allemaal zien (lezen) dat je het erg naar je zin hebt gehad en heel goed om te horen dat het "ultieme geluk" in jouw hartje is gekropen.

Ik heb genoten van je verhalen! Je schrijft ontzettend leuk en grappig. Ik denk dat je je roeping trouwens hebt misgelopen:-). Je had schrijfster moeten worden. Hiiiii...

Tina

Vervolg: (het kon niet allemaal in 1 reactie)

Heb steeds het gevoel gehad dat ik een beetje bij je was. Sommige situaties kon ik me helemaal voorstellen en zag het echt voor me. Geweldig!

Lieve Bar, afscheid nemen doet altijd pijn ja.. maar denk dat er heel veel mensen zijn hier in Holland die heel blij zijn met je terugkomst. Waaronder ik. Heb je gemist hoor! Een goed reis terug en geniet nog van je laatste daagjes.

Dikke knuff en kuss,
Tina xxx

werner

hee travelchici.wel balen van je hand!ja helaas is je vakantie bijna voorbij.en het is best moeilijk ja om de mensen die je ontmoet heb daar afscheid van te nemen maar wij zijn weer blij.nog veel plezier die paar dagen en tot gauw.
xxx

Ingrid

Bar, het is iedere avond al een gewoonte om te lezen wat je weer hebt meegemaakt. Ik zal je verhalen gaan missen. Tot volgende week bij de PCM!

Marja

Hoi Bar,

Wat heb ik genoten van al je verhalen! Wat ontzettend gaaf om met je mee te lezen en wat fijn dat je zo genoten hebt.
Eindelijk je droom uit laten komen....

Groetjes Marja xxx

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!