barbara.reismee.nl

Fotootjes gaat niet hier .... jammer jammer .... zo mooi

Joooooo,

Had graag wat fotootjes geplaatst van dit eilandje ... maar op onze strandje maar 2 eigenaren met hutjes en 2 russische laptops die heel traag zijn en de tekens zijn compleet anders ...

Verhaaltjes volgen nog ... ik geniet volop van dit eilandje ... de groep waarmee we nu zijn, is heel hecht en ontzettend veel lol.

Kan weer naakt zwemmen hier!!!! Iedere avond jumpen we in de zee ... er is plankton wat oplicht, dus je lijkt net een engel hier als je zwemt .... het plankton wordt dan lichtgevend ... heel bijzonder ... Inmiddels is ons groepje van Renee, mijn dubbelgangster en het franse stelletje, Nicolette en Mark, uitgebreid met nog meer nationaliteiten.

Computer doet weer raar .. dus ik stop maar ... hiiii ....

Ga ik nu weer even lekker zwemmen met een temperatuur van 35 graden ... en de zee is 25 graden .... maar lekker hoooorrrrrrrrrrrrrrrrrr.

Wil nog kou in NL straks hoor, buhhhhhhh .... Ik neem wel de zon mee voor jullie!!!

Dikke kuzzzzzzz en knuffel van mij

xxx

Reacties

Reacties

Joke

Ooooooohhhh wat bof jij toch met dat heerlijke weer!!!!!
Vul je helemaal met zonlicht want daar hebben we in Nederland op dit moment een behoorlijk tekort aan.
En neem ook wat warmte voor ons mee.

Voor mij mag je wat van dat helderwitte zand van het eilandje meenemen als herinnering.
Voor jezelf misschien ook wel een idee!

Genietttttttttt en dikke kuzzzzzzzz terug

Ineke

Die fotootjes is niet zo erg hoor want ik kan me er nu onderhand wel iets bij voorstellen hoe mooi het daar is na al die heerlijke reisverhalen van jou en natuurlijk de foto's die al wel op je webblog staan.
Dit wordt dus een fantastische afsluiting van een hele mooie reis maar..........nog even niet aan denken hoor, het is nog niet zover. Tot de laatste minuut blijven genieten van de zon, de mooie natuur, de rust en al die fijne mensen om je heen.
Liefs Ineke

Remko & Suzanne

Hey Kanjer !

Leuk te horen dat je je hart hebt verpacht aan Tailand. Kan het me goed voorstellen tis ook een paradijsje. Fijn dat het reizen nu ff klaar is, lekker genieten met je voetjes in het zand nu !

Dikke X

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!