barbara.reismee.nl

Leuke middag achter de rug gisteren

Sawadee,

Na mijnlate ontbijt van gisteren, werd het toch eens tijd om wat meer straten te gaan verkennen na mijn watjes en verstoorde bioritme.

Had plannen om de tempels/paleizen hier in de buurt te gaan opzoeken. Volgens mijn plattegrond op loopafstand van mijn hotel. Dus daar ging ik .... in een best wel warme temperatuur. Lopen .... Na iedere meter word je natuurlijk aangehouden voor tuk tuk of praatje put, maar stug doorlopen en nee zeggen, dat leer je wel als je veel reist.

Na een half uur lopen en kijken, nog geentempel of paleis kunnen vinden. Ze liggen vlak bij de rivier en ik moest toch echt dichtbij zijn. Vragen naar de weg aan een Thai is niet bepaald makkelijk. Ze hebben allemaal hun eigen verhaal. Door de warmte en het maar blijven zoeken, had ik net het punt bereikt om maar een taxi te nemen, ookal was ik er misschien maar 1 straat van verwijderd, hiiiiiii. En op het juiste moment werd ik aangesproken door een meid met boek in haar hand. Weet jij waar de paleizen zijn?Dussamen gaan zoeken!

Heel de middag en avond dus met haar op pad gegaan. Duitse student, Gaby uit Koln. Gezellige meid! De paleizen waren inmiddels dicht, dus zijn leuke andere dingen gaan doen. Met de boot over de rivier gevaren. Straatje in en straatje uit gelopen. De gouden heuvel bekeken met uitzicht over Bangkok en al snel was het alweer avond.

En samen eten is toch altijd leuker!!!!Dus heerlijk aan de biertjes gegaan en een Thais curry groen prutje. Tot laat in de avond op terrasje gezeten met live-muziek. Genoten en zo leuke als je weer heerlijk met iemand samen dingen doet.

Okeeeeeeeee mijn plannen:Gisteren heb ik eenvluchtbesproken naar Ko Samui. Ik vertrek donderdag. Ga niet met de trein heen, maar kies er toch voor om te vliegen. Erggggg luxe weer ..... Maar in verhouding is vliegen hier echt spot goedkoop. Vanaf Ko Samui ga ik gelijk door met een ferry naar een heeeeeel klein eilandje in de buurt: Ko Tao. Als ik terug kom van dit eiland, ga ik terug naar Bangkok, met de trein!!! Dan wel een lange lange rit en slapen in de trein, maar dan hoef ik het maar 1 x te doen. Scheelt weer.

Dit eilandje is heel rustig en klein. Wel bagpackers! Maar geen feesten / full moon party. By the way de full moon party is net geweest . En zeg nu eerlijk in NL kan je toch veel beter feesten. Alle goede dj's komen tenslotte bij ons vandaan. En neem nu de feesten van Pat, daar kan je toch niet tegen op .... hiii .... Dus Bar kiest voor rust.. Het is een snorkel en duikfestijn daar. Vanaf Ko Samui en Ko Phangan komen ze duiken bij dit eiland. Geen drukke bars, nachtleven, maar aapjes, zee, zon, strand, hangmat en zwemmen. Feesten doen we wel in NL!!!

Zooo jullie zijn weer bij, ik ga er snel vandoor! Gaby en ik gaan vandaag weer samen op pad.

Kuzzzzzzzzzzz

xxxx

Reacties

Reacties

Simone

Heej lieverd,

Wat gezellig allemaal. Ben jaloers op je.
Ook fijn dat je een paar dagen met iemand samen op kunt trekken.
Feesten doen we wel samen als je weer terug bent, maar dat duurt nog heel lang. Ga maar weer lekker verder met genieten.

Dikke kus

Rosy

Hoi Barbara,
Wat fijn om te lezen dat je goed aangekomen bent !
Maakte me zorgen !
We zitten hier nu al te genieten van je reis verhalen !
Doe voorzichtig en geniet van alles !!!
Groetjes Rosy en Marco en kids.

madelon

klinkt goed, ben benieuwd hoe je volgende reis verloopt en het zal vast heel mooi zijn op die eilandjes!
Liefs Madelon

Joke

Ik zie het helemaal voor me hoe jullie daar rondstruinen. En dat eilandje dat is het helemaal!!!!!!!!!
Maak een mooie mandala.
Liefs Joke

werner

heee fijn dat je een reispartner heb gevonden is toch altijd gezelliger.je ziet het je komt ze toch wel tegen!
geniet ervan!
xx

Helen

Heee lieverd....
Wat heerlijk dat je nu al aanspraak hebt!! :)
Ik ben net aangekomen in Goa, erg moe en emo, nog geen puf voor lange verhalen, komen morgen wel!

dikke XX

petepeet2

hey...
hier ff een berichtje van je jarige kraai....
fijn om te lezen dat je aan het genieten bent en het neemt zoals het komt..
dat slapen heb je echt nodig gehad na die gekte vlak voor vertrek..
ik blijf lezen schat..

kuzzz

nanda

zo leuk om te lezen hihi zover weg en toch dichtbij..heb je nog mailtje gestuurd
leuk dat je gaby bent tegen gekomen..denk dat je weinig alleen zult reizen..lekker doen zoals je het zelf het prettigst vindt..en als je dat beetje luxe kunt betalen ach gewoon doen xxx

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!