barbara.reismee.nl

Even nog een berichtje voordat ik ga slapen zoooo .....

Is ik alweer! Heerlijk dagje achter de rug. Met Gaby de tempels en paleizen bekeken. Kan even geen tempel meer zien. Vandaag ook een warme dag geweest. Heb vandaag de meest heerlijke massage gehad. 1,5 uur een echte thaise massage: full body. En een pittige ook zeg. Ze heeft ongeveer alle drukpunten gehad. Overal gekraakt, maar ook heerlijke ontspanning erbij. Wateen genot!

Peet, ik zou toch van jou nog een keer een full body massage krijgen? Ik ben benieuwd of jij hier tegen op kan, hiiiiiiiiii ;-) Nanda, lieverd, ik heb er weer wat bijgeleerd, dus kan jou zeker weer een keer een heerlijke massage gaan geven.

En vandaag even geshopt, korte broekje, jurkje voor op het eilandje straks.

Morgenochtend vroeg vertrek ik. Vliegen dus. Daarna met de ferry en dan een lokatie zoeken. Dus weet niet of ik dan nog een internet cafe ga vinden morgen. Zal niet te vergelijken zijn met Bangkok waar er honderden zitten en die goed werken.

Dus dan weten jullie dat.

Moet ook nog fotootjes plaatsen binnekort,maar ga zoslapen want ik moet heeeeeel vroeg op. Op het eilandje misschien eens op mijn gemak gaan doen, is toch altijd even een beetje gedoe met de camera erbij. Ik gebruik altijd mijn duo pro stickje en die kan je niet overal hier gebruiken. Duhhhhhh.

Ik ga slapie doen en nagenieten van deze 2 heerlijke dagen.

Knuffel vanuit Bangkok

xxx

Reacties

Reacties

Nadia

He lieverd,
Fijn om te lezen dat het allemaal goed gaat en dat je het naar je zin hebt.
Geniet ervan....
Dikke kus

johnpel@wanadoo.nl

Hé Bar,

Heb het er net met John over dat je bewondering voor je hebben, zo alleen op reis! Doe je wel voorzichtig??? Dikke kus van ons en heel veel plezier!

Fran

werner

heee bar je kan mij ook dan wel masseren hoor haha!-)
xxx

Monique

Hé lieve krullebol,

Erg leuk om je verhalen te lezen!
Zie het allemaal voor me en moet er af en toe erg om lachen...

Blijven genieten! en massage? Heerlijk

Lieve knuf
xxx

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!