barbara.reismee.nl

Ko Tao

Hoi hoi,

Ben op Ko Tao. Paradijsje op aarde!

Als .... ik rijkzou zijn, zou ik alles vliegend doen om van de ene plaats naar de andere te komen. Wat is me dat een luxe zeg. Vanmorgen vroeg vanuit Bangkok met taxi terug naar vliegveld. Ging allemaal goed. Alles staat heel duidelijk aangegeven, dus ging easy allemaal. En zeker een binnenlandse vlucht gaat super snel. Uurtje van te voren aanwezig zijn, douane door, vliegtuig in (was een uur en een kwartier vliegen) en landen. Binnen 10 minuten had ik mijn rugzak na het landen al weer op. Ook daarna gaat alles heel georganiseerd. Taxi om naar de pier te gaan en toen de ferry op. Maar okeee een echte bagpacker gaat ook met treinen en bussen .. dus zal er dadelijk toch aan moeten geloven .... daarbij ben je toch meer geld kwijt ....

Op de ferry weer een leuke situatie. Twee hollandse jonge mannen die naast me op het dek zaten. Uit Spijkenisse en Gouda, hiiiiiiii. Er waren voor de rest geenNederlanders op de boot te bespeuren. En zijn nog piloten ook!!! 25 en 30 en al piloot, tjaaaa ...... Het eerste gedeelte van de reis was relaxed, maar wel veel wind. Dus kletsen en genieten. Tweede helft werd compleet anders op grote zee. Hoge golven en veel wind. Dus veel kots ... jakkes .. Ik gelukkig niet. Wij zijn op het dek gebleven in de frisse lucht, maar wel kleddernat door de golven! En niet zo een beetje ook. Zijn helemaal door elkaar geschut en heb nu nog last van duizeligheid en zeebenen ...

Heb bij aankomstmet de 2 piloten een pick up genomen naar het strand die ik en ook zij hadden uitgezocht. Een goedkope plek zoeken ging niet ... alles vol ... het eiland is klein .. dus niet zo heel veel keuze ... Maar heb me nu toch een plek gevonden ... holy .... Was nog 1 huisje vrij. De piloten zijn verder gegaan op zoek naar een andere plek, want ik kreeg het plekje omdat ik het toevallig zag ...lief van de piloten!

Wat zal ik zeggen .... bounty eilandje .... super rustig .... strand strand en strand en wat leuke hippy achtige lounge tentjes. Heb een eigen huisje een paar meter van het strand vandaan, met een eigen tuintje en hangmat ... kan het zelf niet geloven .... Bedacht me wel dat dit eigenlijk mooier zou zijn als je klaar bent met reizen, wat een eiland! Maar ook heerlijk, want hierna ga ik veel actieve dingen doen, dus nog meer die batterij opladen.

Heb gegeten op het strand. Op deze momenten zou ik willen dat mijn lieve vriendinnetjes er waren en we samen kunnen genieten van zulke mooie momenten. En even knijpen of het waar is .. waar je zit ... Maar heb even alleen mijn momentje genomen!

En terwijl ik daar zat, kwamen de heren piloten ook daar eten, dus gezelligheid! Nou ik weet hoe alles werkt nu in het vlieggebeuren: controles, wat te doen bij een kaping, opleiding ennoem maar op. Leuk om allemaal te weten. En je verwacht niet dat zulke jonge personen jouw vliegtuig besturen ... Vliegen geen 747, maar de vluchten van NL naar Londen enzo.

Tjaaaaa ik ga morgenmaar eens zwemmen en ga ook zeker snorkelen hier ....

Zo dadelijkevendewinkeltjes en tentjes bekijken en dan naar mijn huisje toe en nog evenin de hangmat nagenieten ... goh wat een vervelend leven ...

Hoe is het weer in NL??? ;-) ;-);-) Nog nieuws onder de zon??

Werner, haaaaaaaa, over de massage hebben we hetnog wel een keer.

Kusss vanaf een heel mooi eiland

xxx

Reacties

Reacties

Helen

Heee lief reizend vriendinnetje...

Klinkt echt goed allemaal!! Jij zit al heerlijk in het reizen! Moet zeggen ben wel een tikkie jaloers hoor, zou zomaar ook in Thailand willen zijn, toch een stuk veiliger, omdat het bekend is.... ZUCHT!
Goa is het nog niet helemaal voor mij, maar komt ook omdat ik nog niet in de rust/genietfase kan zijn.... eerst alle stress en onrust weg..... gaat goed komen! (sprak zij met meer zelfvertrouwen dan ze nu voelt :))

Stuur je ook even een hotmailtje voor de reizende vriendinnetjes details...

Dikke kuzzzz

An en Marcel

Hee Barbara, wat geweldig allemaal, en wat leuk dat je elke keer weer iemand treft waar je mee op kunt trekken! Ik heb echt veel respect voor je, weet niet of ik zou durfen wat jij doet, alleen zo op vakantie in Thailand! Ik lees je verhalen met veel plezier. Heb tot nu toe al een heel ander idee gekregen van je reis, ik vond het allemaal maar eng, maar dat is nu al anders. Ben benieuwd naar je volgende verslag. dikke kus van An en Marcel

marcel

hee barbara,

Het was pas vandaag bij me doorgedrongen dat ik me even in moest schrijven om je berichtjes te krijgen. Meteen gedaan natuurlijk en al een kompleet reis verslag aan het doornemen...LEUK zeg. Heerlijk, wat een vrijheid.
En naar die massage ben ik ook wel benieuwd natuurlijk, ja, gewoon beroepsmatig natuurlijk haha.
Nou, ik ben benieuwd welke ervaringen je nog allemaal gaat krijgen.
ik verheug me al op je volgende bericht
Veel plezier en mooie ervaringen (met mensen, omgeving en jezelf)

kus
marcel

Britt

Lieve Bar,

Wat klinkt dat goed allemaal! Terwijl ik mn verwarming nog wat hoger draai en mezelf zou willen opdelen in de taken die me nog wachten.. ; moet jij de beslissing van de dag nemen; beetje strandjutten of snorkelen.. hmmmmm.. :)

Was eigenlijk op zoek naar foto's van je. Dan kan ik me nog meer voorstellen van de prachtige beelden die jij op je netvlies moet hebben. Maar die vond ik geloof ik nog niet. Je zult ondertussen vast al veel mooie fototjes gemaakt hebben. Ik kom nog wel eens bij je gluren hoor!

Meid, geniet lekker van je vrijheid en alle tijd van de wereld. Jij zult heel wat gelukshormoontjes aanmaken daarzo. GENIET GENIET GENIET!

Heel veel liefs van mij

Britt

nanda

oooooh bar lekker he! je hebt het verdiend hoor hoor ..fijn dat je al zo lekker kan genieten..lachen dat je die nederlanders tegen kwam..zo te horen verveel je je niet..2 piloten op je weg erbij haha tja ..hoop dat ons andere vriendinnetje ook snel haar draai gaat vinden..deze vriendin heeft haar draai wel maar ik mis jullie wel..raar dat de tel foon niet veel gebruikt wordt haha ik mail nu wel meer ook weer eens wat anders..ik heb je gemist op de msn zag ik..schrijf iig een dag van te voren wanneer je denkt achter een pc te komen dan hou ik er rekening mee xxx succes

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!