barbara.reismee.nl

Ik heb het druk met niets doen ;-))

Jammi,

Wat een dag achter de rug! Vanacht zoooo lang geslapen ... was in bed helemaal draaierig. Niet van de biertjes, had theetjes op, maar van de boottocht. Zeebenen .. mijn kamer ging heen en weer. En ja weer zo lang geslapen, kan het nog steeds gebruiken. Komt ook van de buitenlucht en boottocht denk ik ...

Ik heb het zoooo druk met niets doen, hiiiiii. Na mijn ontbijtje op mijn stekkie aan zee, gaan lopen om het eilandje te bekijken. Het is hier super groen enookbergen!! Best hoog. Indemiddag naar het strand, mijn eerste zonne-uurtjes gepakt. In een tweede hands boeken zaakje 2 dikke pillen gekocht. Gewoon nederlands, touristen laten het achter en jij kan het kopen voor een prikkie. Dus wat heb ik gedaan in de middag: zonnen,lezen, zonnen, lezen, zwemmen, lezen, zonnen, lezen, zwemmen, lezen, tukkie doen, lezen, zwemmen en ga zo maar door ....

Dat was mijn dag. Niet alleen gegeten vandaag. Naeenheerlijk verkoelend drankje in gesprek geraakt met een jongen uit Dublin. Reist 4 maanden. Dus dat was weer gezellig. Morgen ga ik denk ik een fiets huren en het eiland over crossen, anders lig ik alleennog maar op het strand en wil het eiland ook verkennen, zitten veel dieren.

Net een douche genomen en ga zo de tentjes bekijken. Er zou een leuke strandtent zijn met live-muziek.

Oooooh ik zou dolgraag wat foto's erop zetten! Maar moet een programma downloaden, want mijn foto's zijn te groot. Daarbij ging ik foto's roteren en nu geeft het systeem aan dat het formaat niet klopt .... Ik zou jullie zoooo graag mijn hutje op het strand laten zien! Ik knijp mijzelf nog iedere keer ... zo mooi ...

Maar ik heb het zoooo druk met niets doen (relax relax) dat ik er niet aan toe kom om uit te vogelen hoe het werkt met het binnen halen van de foto's. Maar ga het zeker proberen.

Nu snel wat lopen langs het strand en de tentjes.

Ik geniet weer ....

Knuffel vanaf Ko Tao

xxx

Reacties

Reacties

madelon

Jaaa, ik ben erg nieuwsgierig naar hoe het eruit ziet. klinkt wel erg "bounty". Hier gewoon een paar graden boven nul, half bewolkt...gewoon "januari" dus.
Geniet er maar van!
Liefs Madelon

Suzanne & Remko

Wat heerlijk dat je zo geniet! Misschien geniet je nog wat meer als je weet dat het vandaag weer bitterkoud is hier!! Das weer eens wat anders dan bitterzoet ;-)

kussss

Ineke

Heeeeerrrrlijk........die zonnige verhalen over bounty eilandjes. De boottocht was wat minder zo te lezen maar daar kan je weer rustig van bijkomen op zo'n mooi strandje. Helaas kunnen we nog niet zichtbaar meegenieten via foto's maar het staat in ieder geval al wel op jouw netvlies en dat kan niemand je meer afpakken.
Liefs Ineke

Angelique

Heeeee lieverd,

Jeeee! Wat gaat het allemaal snel! Hele verhalen heb ik al gemist :( nooit gedacht dat je al zo snel zou komen met die mooie verhalen. Ja, de techniek van tegewoordig maakt het allemaal mogelijk. Vergeet ik wel eens...... Heerlijk dat je het zo leuk hebt, ben zo jaloers! Geniet lekker lieverd!

Hele dikke X

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!