barbara.reismee.nl

Luierdag ... verveelt nog niet ....

Jaaaaaaaaaa,

Er staan foto's op! Heeft me een uur gekost, maar nu dan eindelijk. Moest ze verkleinen en daar ging het telkens verkeerd. Nu een programmatje gedownload en toen wel binnen kunnen halen. Maar zo eng, omdat je met je duo stikje op een pc werkt die je niet kent en ben als de dood dat ik foto's kwijt raak van mijn stikje.

Een luierdag vandaag, geen fiets gezien, wat ik eerstvan plan wasen ook niet veel van het eiland gezien ....

Een heerlijke rustige dag op het strand. En bij rust heb je tijd om te denken ..... overdenken. Ik zal wat gedachten met julie delen die vandaag in alle rust voorbij kwamen ....

...... Mmmm hebhet enorm naar mijn zin. Ultiem genieten!!! Dus erg happy. Het strand is zo mooi ... het water zo lekker warm ... mmmmm ....

.......Nanda ... dit moet je toch echt ook een keer meemaken in je leven. Kon ik je dit maar laten zien, proeven, voelen .... Dus wij gaan dat ook een keer doen!!! Je leeft maar 1 x en aan het einde van de rit mag je deze ervaring in je leven niet missen .... Patje, de wc's zijn tot nu toe goed, dussss ..... gewoon een keer doen. Maar misschien moeten we wel met z'n drieen, Helen erbij: BaNaHe-tje Compleetje .... Ik ga je overhalen!!!

........Heeeeee eindelijk weer Marco Borsato! Had mijn I Pod lekker aan, alle tijd, dus luisteren! Had behoefte aan nederlandse muziek. En ja ook Nick en Simon: Roseanne ... ik weet dat er heel veel mannen zijn ..... (deed me denken aan de rit met Nan en Helen naar Scheveningen afgelopen zomer .... keihard meebleren ....)

........ Haaaaamijn laatste stapavond in NL met oud en nieuw met Werner ... wat washet gezellie zeg .... ik wilde niet naar huis omdat het mijn laatste stapavondje was .... en jijbleef braaf voor mij hangen ....

....... Ik hoop dat Helen haar draai langzaam aan het vinden is .....

........ Gaat alles okeeee met Keesje Sandra???

....... Morgen moet ik toch echt iets actiefs gaan doen, heb het eiland nog niet gezien ....

........ Ooooh jeh hoe zou het bij PCM gaan, ooohhh best spannend ... ik hoop het beste straks ....

......... Even zwemmen nu .....

......... Christina Blanco klinkt ook goedop het strand ......

......... Nan heeft weer dagen kunnen afstrepenop haar kalender

Noumorgen sla ik mailen maar even over en misschien dag erna ook wel even geen verhaaltje ....Anders wordt het zooo saai ....Dan weten jullie dat ook!

Kuzzzzzzzieee

xxx

Reacties

Reacties

Helen

Heee lieverd....
Gaaf die foto's!!!! Echt super daar! Dat wil iedereen toch een keer meemaken...dus Nan ;)

Je ziet er goed en relaxed uit op de foto's :)

En zelfs Helen had vandaag haar eerste rustmoment... simpel niet al te hip strandtentje, muziekje, windje, geluid van de golven, laag zonnetje en lezen in de lonely planet (de bijbel) ... en ineens het besef... ik voel me goed en relaxed :) wat is dat toch een heerlijk gevoel! Jippie!

Jij nog lekker relaxen daar en nog meer genieten, zo blij dat het reizen alleen je zo goed bevalt!

Kussssss

werner

hee travelchici.echt super die foto's ben echt jaloers.zal wel leuk zijn om een keer met de meiden te gaan!ja vond het ook gezellig met oud en nieuw stappen met jou ben blij dat je genoten heb.nou hier is het butweer regen regen en nog eens regen.
xxx

door

Ha Bar, mooie foto's en leuke verhalen. Wat een bofkont ben je, om dit allemaal mee te maken.
Hier is alles een beetje normaal. Heb dit weekend WK Sprintkampioenschappen gekeken. Simon Kuipers haalde brons (Wennemars heel hard gevallen en eruit) en bij de dames is Margo Boer 4e geworden. Het werd in Moskou verreden. Donderdag met je moeder naar Shaolin Monks geweest in de Willem. Het verhaal van Zen boeddhisme en Kung Fu. Wat die mensen (na lang oefenen) kunnen bereiken? Een geweldige beheersing van geest en lichaam. Het was geweldig. Ik heb Madelon en Jeroen daar ook nog gezien. Wat een vent is dat geworden zeg. Onwijs leuk. Bar geniet nog heel veel van je reis, dan doe ik dat een paar dagen later met je verhaal. Lieve groet
Door

nanda

in de flow zit bar hihi je hebt nog plenty tijd om andere dingen te doen die dan wel wat energie kosten...je zal wel ff in moeten komen na al dat geluier van je hahaha succes in de trein enzoooo...stuur je morgen weer een mail xxx

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!