barbara.reismee.nl

Still relaxing at Ko Tao .....

Jaaaaaaaa,

Kan het niet laten om dan toch maar even weer te mailen. Ik word hier met de dag luier en luier. De avonden worden steeds langer, dus de ochtenden steeds korter (uitslapen ........ ik blijf maar slapen en slapen). 's Middags naar het strand en de avondenbij de tentjes op het strand.

Ik dacht dat de 2 heren piloten (Jort en David) het eiland hadden verlaten, maar kwam ze gisteravond weer tegen. We zijn vis (barracuda) gaan eten en 's avonds genieten op het strand. Daar wordt iedereavond heerlijke muziek gedraaid en met brandende fakkels mooie shows gegeven. Ook is James uit Dublin hier nog aanwezig. Door hem heb ik ook weer leuke mensen ontmoet.

Gisteren kreeg ik wel mijn eerste moment van, ik word nu echt lui en eigenlijk wil ik iets actiefs doen ... hi .... ;-) De indrukken (verschillende) nemen af en op een of andere manier wil je die ook graag krijgen. Had zelfs de gedachte, ik ga maar weg, want ik word zoooo lui hier. Toch geef ik er maar aan toe, je zit tenslotte op een prachtig eiland, waar je maar 1 x komt. Beetje rare gedachten: ik word zo lui en wil iets actiefs doen, haaaaaaaaaaaaa. Toch blijf ik tot en met donderdag. Dan heb ik mogen genieten van een week lang paradijs op aarde op een prachtig lui eiland. En ik had mij voorgenomen om deze reis easy on te doen, geen gejakker, geen gehaast en langer op1 plek blijven .... Dus na al dat geluier, heb ik vandaag besloten om morgen te gaan snorkelen. Doe ik tenminste weer iets. Zwaar leven hoor. Lang leve het vreselijk lui zijn ... gewoon niet meer aan gewend denk ik ....

Vanmiddageen uur regen op het eiland. Dus iedereen rende van het strand af naar het lounge-restaurantje op het strand. Daar in contact gekomen met een nederlandse jongen die hier gaat wonen en een tentje gaat beginnen. Hij heeft 2 jaar hier gereisden mega leuke tips van hem gekregen om te gaan doen. Zit nu dus volle plannen voor hierna en geeft een fijn gevoel dat ik nu alweer weet wat ik allemaal kan gaan doen hierna.

Mijn plannen:

Het echte bagpack-leven gaat op donderdagbeginnen, geen luxe vluchten, maar trein, bus etc. etc.

A.s. donderdag vertrek ik om 14.00 uur in de middag hier vanaf mijn bounty-eilandje en dan in de avond metnachttrein naar Bangkok. Dan kom ik heel vroeg in de morgen aan in Bangkok. (05.15 uur). Misschien dezelfde avond gelijk door met de nachttrein naar Chiang Mai of misschien 1 dagje Bangkok als dat niet lukt.

Wel heb ik besloten vandaag om mijn vakantie af te sluiten met weer strand!!! Tis toch erg. Luxe beginnen en luxe eindigen is toch wel het ultieme denk ik. Van de nederlandse jongen vandaag kreeg ik de tip om naar een nog kleiner eilandje te gaan. Hij staat als een stipje getekend in mijn boek, zooooo klein. De Surin eilanden (aan de linkerkant van het staartje van Thailand). Hier hebben ze geen bungalows of hutjes, maar alleen tenten die al klaar staan. Op het eiland verblijven waarschijnlijk niet meer als 50 mensen ... haaaaaaaaaaaaaa... dat is toch ook weer iets om mee te maken. Maar okeee zo ver zijn we nog niet, eerst verder Thailand in en Laos!!! Volgens mij ga ik straks tijd tekort krijgen ....

Oooooooooooooooh hier valt nu een tropische bui naar beneden, keihard!!! Maarde temperatuur blijftaltijd aangenaam.

Ik ga maar eens lezen over al mijn plannetjes die ik vanmidag heb gehoord.

Knuffel vanKo Tao tijdens een keiharde regenbui

xxx

Reacties

Reacties

Suzanne & Remko

Wat super dat je het zo goed naar je zin hebt daar! Stoere vrouw!! Geniet nog even van al de luxe, komende donderdag is tijd genoeg om je druk te maken!. Hier nog koud en regen, dus jij doet het beter!!

XXX
van ons

Wennetje

Hey holiday girl!!!
Echt leuk om je verhalen te lezen en nu ook je foto's te zien. Heel gaaf allemaal!!
Veel plezier met snorkelen vandaag! Geniet lekker!
Veel liefs xx
Wen

Arjan

Lieverd even een paar tips om je luiheid tegen te gaan.

1: zandkorrels tellen op het strand
2: alle vissen een naam geven
3: een stichting oprichten voor luie mensen
4: of gewoon een lekkere vent opduiken en je daar op storten.

met andere woorden geniet er van maar zo te zien komt dat wel goed .
dikke kus

xxx

petepeet2

hey lieve schat...

hier een berichtje van je kraaitje... hihi..
vandaag een beetje duf.
lekker aan het bij komen bij desire op de bank.
dit week end mijn verjaardag gevierd....
wat een goed begin om 40 te worden.
zaterdag overdag mijn familie en dees met haar zoontje.
de eerste keer dat joel en joshua elkaar zagen.. best eng maar ja die twee stappen in de auto en hebben de hele dag met elkaar opgetrokken en geklets... hoe kan het ook anders.. hihi..
sávonds vrienden over de vloer en laat of beter gezegd vroeg geworden...
waterpijp erbij en veel G ezelligheid.
om vijf uur was het tijd om naar MM te gaan en heb daar ff een dansje voor ons gedaan.
je had het ook helemaal top gevonden om erbij te zijn.
ondertussen anette nog ff gefeliciteerd.
daarna met desire nog een 1 on 1 feestje gebouwd en vandaag dus lekker bij komen.

super dat je zo geniet en eht naar je zin hebt..
kom lekker tot jezelf ga met de wind...
kuzz van een kraai met kraaiepootjes op zijn gezicht.. hihi..

marcel

Ach ja, het regent hier ook dus wat is het verschil haha.
Vandaag was in het nieuws dat deze dag de meest depressieve dag van het jaar is ivm. weer, rekeningen krijgen, nieuwjaarsvoornemens de niet lukken, enz.enz
Heb jij er iets van gemerkt???

En oooooh wat een heerlijke luiheid. Ik voel het spinnende leeuwtje in me helemaal meedoen..

geniet

Ennuh, wel op tijd kussen he, dat is nl goed voor je weerstand

knuffel

marcel

Sandra

Hoi, hoi,

Wow, wow, wow, kan er eigenlijk niks anders van maken :-) Die prachtige stukjes gesneden vers fruit zien er wel errug lekker uit! Meteen een confrontatie met mijn eigen vitaminegebrek :-)

En oei, die voetmassage! Wat zal dat lekker geweest zijn!

Vandaag weer niet zo'n goede dag voor me, je kan raden wel waarom... Vanavond had ik echt effe behoefte om je te bellen maar ja, heb geen telefoons gezien op de foto's van dat goddelijke eilandje :-)

Met Keesje alles goed! Maarre, alhoewel het bijna onmogelijk is, slaapt ze nog meer dan ik! Ze ligt ongeveer de hele dag te maffen, wat een leven :-) Dus jij hoeft je zeker niet schuldig te voelen dat je daar zo ontzettend lui bent, Keesje is nog luier!

Als er niet ben, ligt ze hoog bovenop een van de kussen op de bank, en als ik dan thuiskom blijft ze nog een kwartiertje liggen en dan gaat ze naar boven. Ze ligt daar òf op dat kussentje dat we hebben neergelegd òf op die stoel die achterstevoren daar staat.

Ze eet en drinkt braaf, en ha, ha, ze vist nog steeds iedere keer als eerste die Dentabits uit haar bakje.

Ze heeft ook nog even de trap flink als krabpaal gebruikt, waarom ik haar, aaahhhh, wel zielig, even kennis heb laten maken met de plantenspuit :-) Toen vond ze me even niet zo lief meer! Maar 10 minuten later kwam ze toch weer even voor een aai over d'r bol, dus niks aan het handje. Die krabpaal staat nog steeds onaangeraakt in de woonkamer, ze kijkt er niet eens naar om :-)

Maarre, ben benieuwd hoe je het snorkelen vond? Mooie dingen gezien? Nou, ja, we lezen het wel weer!

Enne, als je weer een luie hebt, geniet er dan van en onthou dan maar de volgende spreuk...

“Het is verbazingwekkend hoe weinig mensen het belang beseffen van de kunst van het in bed liggen.”

Joke

Ha, lieve Bar. Net thuis gekomen van een weekend Avani, het was super leuk, interessant en weer energie voor de komende weken.Het weer was redelijk voor hollandse begrippen, je weet wel even droog, een waterig zonnetje en dan weer een regenbuitje.
Wanneer ik dan jouw prachtige foto's zie dan word ik bijna een beetje jaloers!!!
Daarom geniet van het prachtige landschap, de zon en ......vooral het luieren.
Je gaat nog een heleboel beleven, want er staat nog veel op je programma.
Gijs en Merlijn vragen nu heel veel aandacht, het is etenstijd.Ze zijn al een aantal keren over het toetsenbord gewalst waardoor er een hele rare tekst komt te staan zoiets pcndgskifkhg.

Een knuffel en liefs van Joke

Anette

hey lieverd,

Wat heerlijk dat je zo lekker lui kan zijn zeg..gewoon van genieten..Je bent druk genoeg geweest..
even lekker even alles van je af laten glijden..
Ben blij dat je zulke leuke mensen ontmoet.. en nog zeker zal ontmoeten..
Hier vies weer, regen koud.. bleeh.. ben zo jaloers..

Nou enjoy.. wacht op je volgende verhaal..

Liefs van ons..

xx

madelon

zag vanochtend de foto's pas, toen ik gisteren van mijn weekend Avani terug kwam kon ik gelijk thuis weer aan het werk en vanochtend en deel van de middag ook weer, dus niks relaxen hier! Was wel een mooi weekend hoor, hoop dat je in april ook aan het werk gaat bij Avani. Maar geniet NU lekker van je welverdiende reis!
Liefs en knuffel Madelon

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!