barbara.reismee.nl

Ko Tao ... lang leve de luiheid ...

Joooo,

Bedankt voor jullie berichtjes. Ik lees ze met plezier. Leuk om te weten hoe het is met het schaatsen, met het weer, met Keesje, wat jullie doen. Beantwoord ze niet persoonlijk, maar lees ze dus wel. Jullie schrijven ze dus niet voor niets!!

Ik ben langzamerhand een beetjeaan de luiheid gewend enna een week kennen ze mij inmiddels bij mijn favoriete stekkies. Iedere morgen als ik aan kom lopen, krijg ik mijn theetje (no milk in it), iedere middag mijn fruit-shake en iedere avond bij zonsondergang mijn thaise biertje. Ook in het internet-cafeetjewaar ik iedere dag kom, krijg ik eenkindersnoepje mee als ik weg ga, hiii.

Bedankt voor de tips tegen luiheid Arjan ....

De visseneen naam geven!Dat was echt een leuke zeg. Wat heb ik een plezier hier aan beleefd.Mijn familie, vrienden en kennissen-kring zijn nu allemaal vernoemd naar een vis hier in de zee bij Ko Tao. Heb heeeel goedgekeken naar karakter, gedrag, houding van de vis en zo kwam de naam er vanzelf bij.Jij zwemt nu hier ook in de zee, niet een heel piep jong visje, had meerdere vrouwelijke visjes om zich heen, mooie gekleurde streepjes ... dat was jij!!! Haaaaaa ik heb er lol aan beleefd. Me myself en de fish. Heb Nemo ook nog gevonden!!! Gouden tip!

Het tellen van de zandkorrels .. nou zeg ... die vond ik niet leuk hoor. Na 25.987 korrels ging ik hyperventileren/hallucineren .. weet ik veel .... Ik had met mijzelf de deal gemaakt, dat als ik de tel kwijt was, ik opnieuw moest beginnen (dat kost tenslotte lekker tijd ...). Nou leuke deal met jezelf .... Ze hebben mij van het strand moeten halen ..... moeten bijkomen met een koud biertje .... Nooit meer doe ik dat ..... Geen leuke ervaring.

Groep van luie mensen opstarten. Gelukt,had ze zo gevonden. Iedereen die hier niet duikt op het eiland is lui ... gevonden tijdens een luiermiddag op het strand ...Webegrijpen elkaarook zo goed .. dat is zooo fijn .... ik ben zo lui .. ik ben zo lui ... jij ook .... ja .. ik geef er aan toe .. ik ook .... ben zoo lui.Soortlui-sekte ... Zorgt voor saamhorigheid.Nice nice!

Me storten op een man .. niet gelukt ... De heren piloten (potentiele kandidaten en leuk) hebben een vriendin in NL thuis. Heb foto's gezien van hun, leuke meiden. Ik heb dus maar een foto laten zien van Keesje ... Maar deze heren piloten zijn erg monogaam en verliefd. Heb wel een leuke tijd met ze gehad. Dan hebben we nog Don Guan (zo noem ik hem), de duikinstructeur bij mijn hutjes-comples. Tja beetje zoals de ski-leraar. De meiden vinden hem leuk. Ik niet, donker, macho, lang haar en behaard .. niet mijn type .. ik ben gewoon kieskeurig .. hoe bedoel je ... haaaaaaaa. Nou dat zoenen (heeeeel goed voor mijn weerstand heb ik gelezen) is dus nog niet gelukt .... ;-)

Gisteren gesnorkeld .. prachtig .. en iets actiefs gedaan .... Iedereen gingdiepzee-duiken. Gelukkig 1 stel waarvan de vrouw ging duiken en de man niet. Dus ik ging snorkelen met Rafael uit Spanje. Klinkt dat mooi, snorkelen met mijn snorkel-buddy Rafael uit Spain ...

Pffffffff komt door de zon hoor dat gelal .. zithier nuchter aan de pc ... Zonnesteek misschien??? Of nawerking van de korrels zand tellen???

Gisteren een amsterdammer ontmoet, boekengek, dus leuk boek gekregenvoor straks onderweg. Vandaag te warm op het strand, zelfs in de schaduw ... Dus de hele middag luiin schaduw en muziek luisteren met de amsterdammer en de nederlandse jonge eigenaar van het tentje naast mij.Vanavond mijn laatste avond, dus gaan bij zijn tentje biertjeshalen. Even genieten de laatste avond.

Morgen, donderdag,om 14.00 uur vertrek ik van het eiland. Dan met boot weg naar Chumpon en dan met nachttrein naar Bangkok. Kom ik vrijdag om 07.00 uur aan. Dan moet ik even beslissen wat ik ga doen. Want door de luiheid heb ik niet tijdig een nachttrein naar Chiang Mai kunnen regelen, hiiiii. Misschien kan ik gelijk een trein nemen en een plaats tussendoor gaan bekijken, maar weet nog niet welke. Ik ga in ieder geval iets naar boven reizen.

Geen idee wanneer ik dan weer kan mailen (misschien vrijdagavond of zaterdag pas ...),hangt dus van de treinen af en of ikna Bangkok gelijk door kan met een trein ...

Ik ga nu mijn laatste luier-avond vieren!!!

Bye bye zwaai zwaai

Kuzzzzzie

xxx

Reacties

Reacties

marcel

tip voor een volgende keer bij twee monogame lekkere piloten: neem er 1 apart...ook een soort van mono dus, en gooi je charmes er nog eens tegen aan...
(voor hem ook gelijk een test en mogenlijkheid om echt trots op zichzelf te kunnen zijn als hij stand houdt)

Ik ga zelf morgen ook op reis. Lekker surfen, maar dan in de sneeuw.

Succes bij het opstarten van je luie systeem (maar dat is inmiddels natuurlijk al gebeurd)

reisze

marcel

Angelique

Leuk, leuk, leuk! Ik wil ook! Heerlijk meis, wat heb jij het lekker naar je zin. Geweldig om je verhalen te lezen... :)

Liefs en dikke X

Patje

Heeej Bar... Waarom verbaasd het me nu niet dat jij snel aan de luiheid gewend bent.. Geef jou een zonnetje en je laat normaliter alles uit handen vallen om vervolgens lekker te genieten.. Eigenlijk niet zoveel veranderd dus Bar.. Alleen zit je erg ver weg.. Geniet ervan, tussen de bedijven door lees ik de verhalen wel.. X P@

Anne-May

zoo leuk om je verhalen te lezen.
Ik zie het ook helemaal voor me. het is echt mee-reizen hihihi.
geniet ze lieffie

dikke zoenen

Tina

Hiii, lig in een deuk om je visjes- en zandkorrelverhaal!
Ben benieuwd of er ook nog een kleintje tussen zwom met iets zwarts. :-)

Fijn om te lezen dat het tot nu toe goed vertoeven is.
Goede reis omhoog!

xxx

werner

hee travelchici fijn dat je het naar je zin heb,je ben ook lekker aan het genieten.ik word echt jaloers en wil ook naar thailand.en wie weet kom je nog een leuke man tegen zoals het voorspelt is.veel plezier en blijf lekker genieten en je mag best wel lekker lui blijven.
xxx

Keesje

Waar ben je nou? Die meid waar je me hebt gedumpt :-) is al net zo gek als jij! Die zegt dat je in Thailand zit, maar ik weet niet eens waar dat ligt! Ik mis je wel hoor. Ze zegt steeds wel dat je terugkomt voor me, maar dat geloof ik nog niet helemaal, want al mijn spullen zijn al met me meeverhuisd!

Maar ze is ook heel lief voor me hoor! Ik krijg hier speciale kattensnoepjes die jij nog nooit voor me hebt gekocht :-) Die vis ik meteen uit mijn bakje en dan laat ik de brokjes onaangeroerd liggen in de hoop dat ze er meteen weer nieuwe in legt! Maar dat doet ze dan verdorie nie dus moet ik toch braaf mijn brokjes opeten. Pas dan krijg ik weer nieuwe!

Ik heb inmiddels helemaal mijn plekjes gevonden. Ze heeft hier allemaal leuke plekjes waar ik mij kan verstoppen! Achter de bank, boven op de stoel, achter dat piepkleine tunneltje achter het waterbed! Daar is het wel erg hoor, ze komt daar zeker nooit met de stofzuiger. Nou ja, daar zal ze ook wel niet bij kunnen, maar ha,ha, ik lekker wel :-) Ze is volgens mij wel blij dat ik nu een soort ragebol ben die daar het stof weghaalt!

En als ze slaapt of er niet is ga ik stiekem in de vloerbedekking op de trap hangen! Dan ga ik er aan trekken en komen er allemaal stukjes draad uit! Misschien kan ik hem net zo kaal maken als bij jou thuis!

Vanavond had mijn nieuwe baasje de luiken voor het schot onder het dak even weggehaald en niet goed teruggezet. Dus ik heb mijn kans gelijk gepakt en ben erachter gekropen! Wat een ruimte, en zo lekker donker! En staat wel erg veel troep waar ik me langs moest manoevreren, kwam ook nog wat kerstballen tegen! Maar daar ben ik eens even lekker blijven zitten! Ze wilde me daar geloof ik niet hebben voor het geval ik klem kwam te zitten of zo, dus kwam me er steeds uitlokken. Maar daar ging ik niet op in hoor. Ik ben een eigenwijze kroelkip en ben daar lekker blijven spelen!

En wat gemeen, toen ik eruit kwam, deed ze ineens de luiken weer goed dicht! Toen kon ik er niet meer in! Toen ben ik maar spontaan op haar schoot gaan zitten, zo, dan moest zij ook lekker blijven zitten waar ze zat. Ze heeft wel lekker zitten kroelen met me, dus ik vond haar toen wel weer lief!

Ik ga nu weer slapen hoor, ben al zeker weer een half uur wakker dus het is weer tijd voor een tukkie!

Knorretjes en heel veel kopjes van Keesje!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!