barbara.reismee.nl

Gezelligheid gaat gewoon door .. hiiii ...

Ha die ha,

Hiiiii heb genoten van je verhaaltje Keesje! Maar die vloerbedekking van San ga je niet slopen hoor. Heb geloof ik geen WA voor dieren genomen. Betaal voor alles en nog wat .. vrouwtjeis een beetje teleurgesteld ..... daar hebben we het nog wel over als ik weer terug ben. Heb begrepen dat je de snoepjes van Sandra zooo lekker vindt. Die ga je ook van mij krijgen, is dat weer lief van mij, ondanks dat je haar trap molt ...

Jaaaa Tina, ook jij zwom in de zee bij Ko Tao, een heel klein lief zorgzaam visje,met heel veel zwart erin .... natuurlijk heb ik je gevonden!!

Sukhothai is een klein plaatsje. Het bestaat uit een oud en nieuw centrum. In het nieuwe centrum liggen de guest-houses enzo, in het oude centrum de tempels. Gistermorgen de omgeving in het nieuwe centrum gaan verkennen. Daar was ik zoooo doorheen .. zo klein .. hiiii. In de middag met een tuk tukkie naar het oude centrum gegaan. Volgens mijn lonely planet (Helen noemt het de Bijbel, ;-) haaa leuke benaming ....) liggen hier de mooiste grote tempels. In het tuk tukkie raak ik in gesprek met 3 hele jonge Zwitserse kaasjes. Het was best even een stukkie rijden naar de tempels. Daar aangekomen hebben we met z.n vieren een fiets gehuurd. Het tempelcomplex is zoooo groot, dat je dat niet in 1 dag kan wandelen ..... Hebben erg gelachen met de fiets en zijn zo van tempel naar tempel gereden. En het zijn hele mooie tempels daar, met enorme grote joekels van Bhoedha's. De Bijbel heeft niet gelogen .... indrukwekkend mooi. Ben blij dat ik toch naar dit plaatsje ben gegaan. Kom deze grote stenen Bhoedha's niet meer tegen in Thailand. De moeite waard dussss ...

Gisteravonddus gegeten met de 3 ZwitserseKaasjes en ook nog eenIersemeid, die een relatie heeft met een Nederlandse jongen. Het werd weer laat .. en gezellig!De 3 Zwitserse Kaasjes waren geen domme jongens .. dus mijn avonden gingen over alle grote problemen in de wereld .. De Palestijnen ende Israeliers .. het fileprobleem in NL .... het onafhankelijke Zwitserland, de aanslagen door de fundamentalisten ...en noem maar op. Avondje hoog niveau!! Helaas zijn zij alweer allemaal vertrokken hier vanmorgen. Ik blijf vandaag nog even hangen hier, beetje relaxen. Maaroverdag zie je bijna niemand. Iedereen is bij de tempels ;-) Er moet een hotel zijn met een zwembad erbij, ik ga die denk ik even uit proberen. Dan ben ik weer fit om verder te gaan.

Zit er dus over nate denken om morgen te verkassen ... heb het gezien hier ... Ik ga dan door naarPai. Daarmoet hetsuper super gezellig zijn, hippy dorpje! Hier blijven veel mensen lang hangen, omdat ze niet weg willen .. zo relaxed ... Ga dat denk ik niet op 1 dag redden. Dus zalwaarschijnlijk een tussenstop maken in Chiang Mai. Grote stad, beetje zoals Bangkok. Pai is kleiner en sfeer beter (aldus Bjorn van Ko Tai).

Nou jullie zijn weer op de hoogte van mijn plannen! Het hangt er weer van af hoe de treinen of bussen rijden en hoever en snel ik weer naar boven kan reizen. Oooh ja die visualisatie ga ik zeker onthouden als ik onderweg aan het reizen ben en moe raak ..... dan valt alles weer mee ...

Knuffel knuffel knuffel

xxx

Reacties

Reacties

Joke

Had net Ellis de moeder van Ruud aan de telefoon. Zij moest haar verhaal kwijt, het huis van Ruud is verkocht.
De laatste nacht heeft zij daar geslapen en dat wilde ze jou vertellen. Ik moest je de groeten doen en of je wel voorzichtig wilde zijn!!
Misschien kan je haar eens een kaartje sturen, ze heeft geen pc dus kan je niet volgen op je reis.

Ben benieuwd waar je nu weer terecht komt!
Liefs en knuffel
Joke

Keesje

Hé, je bent me toch niet vergeten! Ik kom zelfs voor in je verhalen! Dat vind ik erg fijn hoor! Maar oei, oei, ik lees dat je beetje boos op me bent vanwege de draadjes die ik steeds uit de trap trek... Dat is niet zo mooi! Ik zal proberen het niet meer te doen, maar ik vind het zo leuk! Nou ja, alleen maar als ik het stiekem kan doen, want anders komt dat mens met die verschrikkelijke plantenspuit op me af!

Om het goed te maken heb ik wel heel erg veel met haar gekroeld! Net op haar bureau gesprongen zodat ze me mocht aaien. Lekker precies voor de monitor en het toetsenbord, dus moest ze even verplicht pauze houden en met me kroelen! En gisteravond heb ik een half uur heerlijk op haar schoot geslapen. Vind je me nou wel weer lief?

Knorretjes en kopjes van Keesje!

Sandra

Het kon natuurlijk ook niet anders, maar wat leuk dat je steeds leuke mensen tegenkomt! Die tempels en grote Bhoedha's zullen inderdaad wel erg indrukwekkend zijn, dat zijn ze op de foto's al! Wow, adembenemde plaatjes!

Ik ga die visualisatie van je moeder ook maar gebruiken, is vast in alle situaties toepasbaar! Gaat hier nog niet echt beter, doe wel mijn dingen hoor, maar verder toch echt alleen even op de automatische piloot... Wel leuk, dankzij mond op mond reclame nieuwe opdracht voor van nieuwe klant, dus da's mooi!

En pff, die politieke discussies moet je vast niet teveel hebben tijdens je vakantie. Maar het houdt je wel lekker scherp. Goede hersentraining is helemaal niet verkeerd, anders doet je brein het straks niet mee als je terug bent. Maar daar moet je nog lang niet aan denken!

Veel plezier in Chiang Mai en Pai! Ik ga nog even kwijlen bij je foto's...

Dikke kus Sandra

marcel

leuk weer van je te lezen. Ben zelf net terug van 5 dagen wintersport. Heerlijk boardend door de oostenrijkse bergen..lekker eten.. en terug gevlogen. Helemaal winter..heerlijk..Bij jou helemaal zomer..lijkt me ook heerlijk..ach, alles op zn tijd. De Vliegreis terug vanuit Innsbruck was voor mij ook een hele belevenis. Ik heb geloof ik elf jaar geleden voor het laatst (en toen ook voor het eerst) in een vliegtuig gezeten. Voor jou natuurlijk peanuts zo'n vluchtje van ruim een uur. Ik werd opgehaald op zestienhoven door al de vrouwen uit mn gezin (jeroen kon niet). Leuk joh, die meiden achter glas en dan daarna weer bij elkaar zijn.
Ik ga morgen een zesdaags blok in van de coachopleiding dus ik lees je weer even niet...
Veel plezier en mooie, lekkere, leuke, speelse en intense ontmoetingen toegewenst

ennuh, het moet niet gekko-uhr worden

kus
marcel

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!