barbara.reismee.nl

Aangekomen in Chiang Mai

Joehoeeee,

Ben aangekomen in Chiang Mai.

Gisteren een rustig dagje gehad. Nog even geluierd. Had het oude centrum en het nieuwe centrum al gezien.De 3 Zwisterse Kaasjes, De Ierse en de Nederlander waren al vertrokken. Dus ik ben gaan luieren in de middag bij een zwembadje. De avond ben ik bij hetteak houten huis gebleven. Even niet weg! Maar ja hoe kan het ook anders, nu weer een leuke avond met een frans-canadese meid en jongen. Reizen een jaar, geven Engelse les aan de kinderen in het dorp. Leuk om verhalen te horen over het leven in Canada. Nu vinden bagpackers elkaar al heel snel ... je hebt tenslotte dezelfde kijk op reizen en leven .... Volgens mij kan ik straks niet meer onthouden wie ik allemaal heb ontmoet. Lang leve het reis-blog, kan ik het thuis allemaal weer nalezen ...

Vanmorgen vertrokken met de lokale bus naar Chiang Mai. Bevalt me goed, was een leuke reis en relaxed. Wel een rit van 6 uur. Maar temperatuur was fijn, tv aan boord of muziek. Was leuk met de Thaise bevolking erin. Die nachttreinen ... ik ga ze vermijden ... Ben dus uitgerust aangekomen.

Het huis verkocht van Ruud .... toevalbestaat niet ... Zat er onlangs hier in Thailand nog aan te denken ..dat het nog steeds niet is verkocht. Jaaaa dan moet ze natuurlijk haar verhaal kwijt (ratel deratel ... en de emoties moeten eruit). Jammer dat ik haar niet aan lijn hebgehad. Maar ook beter, nu heb ik geen bewust afscheid hoeven te nemen van zijnhuis...Voor haar heel pijnlijk, het huis was een altaar geworden voor haar ... Mam ben blij dat jij met haar gesproken hebt!!! Mail je mij haar adres even, die heb ik niet bij mij ... mail maar naar mijn hotmail-email toe. Ruudje ... hij kijkt vast mee dat ik glimlachend door Thailand reis .... hij was tenslotte ook een reiziger ...

Keesje, ik ben al iets minder boos .. DoeSandra maarveel kroelen, zij heeft het echt heeeeel ergnodig. Dus minder slapen en meer kroelen. En San, je kangewoon blijven lullen tegen Keesje. Ze luistert echt hoor .... het maakt nietuit wat je allemaal zegt .. Alhoewel ... ze valt vaak wel in slaap ...Maar geloof me,het mag altijd. En je krijgt dan ookeen lieve blik van haar erbij en een kroel van haar kopje tegen je .....

Nou ik ga weereens de stad verkennen ...

Kuzzzz

xxx

Reacties

Reacties

madelon

Wow, mooie fotoos zeg! Fijn dat je reis relaxed was en leuk dat je zoveel mensen leert kennen. Dat gaat toch sneller als je alleen bent. Hier gisteren en vandaag gelukkig weer wat zon, nog geen tropische temperaturen, 's nachts vriest het weer wat. Was gisteren met Anouk en Sophie in Blijdorp, tropische slangen, spinnen, schorpioen gezien, gelukkig zaten ze achter glas! Valt het bij jou verder mee met de beestenboel?
Liefs Madelon

Martin (je collega )

He Barbara,

Eindelijk tijd gevonden om al je geweldige verhalen te lezen. Ik droom helemaal weg bij al dat moois wat jij daar ziet en beleefd.
Geniet er van, en blijf schrijven.

Groet Martin.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!