barbara.reismee.nl

Chiang Mai on my one ... ;-)

Ha die ha,

Gistermiddag en vanmorgen (heel)vroeg al op pad om de stad te verkennen. Eens op mijzelf. Op zich wel even lekker moet ik zeggen ... In NL ben ik meer alleen ... haaa .... GeenEngels praten of Nederlands ... Me Myself and I.

Het centrum van de stad is goed overzichtelijk. Omrand door een vierkant van water. Binnen het vierkant bestaat het uit grote blokken. Loop dus al sinds gisteren als een echte toeriste met een kaart door de stad. Gaat me goed af. Heb best goed richting gevoel voor een vrouw, moet ik zelf zeggen.

Het is enorm warm in de stad ... fucking hot ... hiiii. Het heeft zijn voor en nadelen de stad. Leuke shopjes om te bekijken. En heb enorm veel aan de tips van Bjorn van Ko Tao. Vind ze zo en zijn enorm leuk. Vanmorgen op zijn advies gaan ontbijten bij I love Chocolate. Heerlijke echte Arabische koffie (koffie verkeerd voor mij). Verse jus sapjes en heerlijk ontbijtje. Nadelen: lawaai, drukte, te veel auto's, te veel brommers, te veel scooters, te veel tuk tukkies. En zwarte voeten na een paar uur lopen en je haar wordt ook vies hier ... Veel Ierse pubs en lawaai en zuiplappen. Nu ben ik een bagpacker-alcoholiste geworden. Dat betekent overdag cola om de bacterieen te doden en 's avonds bij de leuke gesprekken watthaise biertjes .... Maar hier zuipen de Ieren en de Engelsen in die stomme pubs .. En helaas ook veel mannen die 'gebruik' maken van de Thaise vrouwen: je haalt ze er zo uit. Niet veel hoor, maar het is er wel. Buhhh!!!!

Heb veel gezien van de stad, ja in een korte tijd. Non stop lopen in mijn eentje .. gaat goed ...Tempels zijn allemaal hetzelfde: Veel kleur (kitch, goud, glitter), veel draken. De boeddha's staan in de steigers ... Ik ben zo blij dat ik die heb kunnen zien in Sukhothai, goede keuze geweest.

I am still happy, maar heb nu weer behoefte aan kleiner en schoner en andere mentaliteit. Twee daagjes hier, is genoeg. Dussssssssss ik ga morgen verkassen naar Pai. It's time to be a hippy.

Cool
Daar zal ik zeker langer verblijven. Je kan veel dingen doen vanuit die plaats, zoals trekking in de bergen van een paar dagen, raften, mountain-biken en noem maar op.

Vertrek morgen vroeg met een klein busjedaarheen.Is niet heel ver weg, maar moet door de bergen. Dat wordt een prima-tourtje nemen tegen wagenziekte ... De bergen in ... jodelahitie ... ik als Heidi zal me daar zeker thuis voelen. En om mijn ziel te voeden, ik ga de bergen in en kan op slippertjes blijven lopen in de warmte .... jihoeeee ...... Mooie combi .. goed gevoel over deze plaats.

Bye bye uit een stoffige stad

xxx

Reacties

Reacties

wernie

hee travelchici.ik zie het al het gaat je goed af.en die richtingsgevoel heb je een beetje van mijn toch haha(die tijd in centerparks).nou geniet er lekker van.
xxx

Cindy

Hi Heidi :-). Ik heb je reisverhalen tot en met de dag van vandaag met ontzettend veel plezier gelezen. Het gaat je prima af zo te lezen, geweldig! Tijdens het lezen van jouw verhalen vorm je je eigen beelden, maar jij maakt het allemaal gewoon in het eggie mee! Ik zou je bijna achterna willen reizen en dit hele avontuur samen met jou verder te beleven.

Dikke kus en een warme knuffel

Loek Dance Boeddha

Hey kanjer,

Mijn PF nickname is hier wel op zijn plaats volgens mij. Van het weekend Nanda gesproken en natuurlijk even gevraagd hoe het met je gaat. Zij verwees mij weer naar jouw website.

Ik vind het zo onwijs stoer en helemaal top dat je deze reis aan het maken bent. Jaloers ben ik wel geworden als ik jouw reisverhalen zo mag lezen en jouw mooie foto's mag zien. Zo'n reis doet gewoon wat met je. Je kan alleen maar groeien en sterker worden in je persoonlijkheid. En je bent al een kanjer. Ik lees met veel plezier je verhalen. Ik wens je een fantastische tijd toe met heel veel mooie ervaringen. Wij maken hier wel een dansje in Nederland om warm te blijven. Een dikke knuffel en kus voor jou. Als je straks weer terug bent, geef ik je die wel persoonlijk. Have fun en groet Boeddha even voor mij. Bye bye XXX

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!