barbara.reismee.nl

Banana-waterpijp en Groningers .. hiiii ...

Jaaaa,

Is ik weer. Wil dan toch weer mijn verhaaltje kwijt ... ontmoet zo veel mensen en elke dag is weer zo anders ..... dat ik dat zelf na mijn reis ook weer wil lezen. Jullie hoeven niet alles te onthouden hoor, zeker de hoeveelheid mensen die ik ontmoet, hiii. Zie het maar als mijn dag-boek ;-)

Heerlijk gegeten gisteren. Ging nog even snel internet-cafeetje in. Was tenslotte nog alleen. De computers hier zijn traag en de verbindingen liggen er regelmatig uit. Zo ook gisteren. Dus konden niets doen in het internet-cafeetje, dus kletsen dan maar. En toen hadden we Eddy, de Groninger. Komt net uit India, doodziek geworden daar, ziekenhuis gelegen en noem maar op (ik weet wat dat is ... herinner mij het Braziliaanse ziekenhuis nog heel goed). Heeft alleen maar zijn bed gezien in India en nu hier. Maar krabbelt weer langzaam overeind.

Na eten in een ieni-mienie cafeetje binnen gezeten, paar plekjes op de grond, paar stoeltjes, met 9 man binnen is het vol. En daar kwam de waterpijp tevoorschijn ... dussssss. Aangezien het een hippy-dorpje is en ik een hippy wil zijn,zijn we aan de Banana-waterpijp gegaan. Geen opium, dus ben heldergebleven hoorrrrrr (moest ook weer over debamboe-brugterug ... dat was ik nietvergeten). En om 01.00 uur werden we eruit gezet,het thaise personeel wilde slapen.

Daarna gelijk weer terug naar mijn bamboe-hutje enhet was koud ... avondtemperatuur is hier ongeveer 9 a 10 graden. Dat ben ik niet meer gewend. Dacht, hoe val ik in slaap in dat koude hutje van mij ... Dus sokken aan, trui aan, twee dekbedden over mij heen. Kon eerst niet in slaapvallen, mijn neusbleef maar koud ;-) Toen toch gelukt en heel de nachtgoed geslapen. Vanmorgenvroeg wakker, de zon scheen, aangename temperatuur in mijn hutje en voor mijn hutje genoten van stilte en het prachtige uitzicht. I am soooo happy, so happy ....

Vandaag met Eddy gaan lopen. Zijn eerste dag dat hij weer iets gaat doen. Overdag 35graden. Dus veel stoppen, drinken, lopen. Hebben wat kleine dorpjes gezien van de lokale bevolking. Heerlijk om in beweging te zijn. Vanmorgen vroeg naar excursies gekeken. Ik ga denk ik raften over een paar dagen met overnachting aan de rivier, eten bij kampvuur ... En wil ook nog gaan zwemmen met de olifanten. Klinkt weer zoooo leuk allemaal.

Vanavond komen de vrienden van Eddy terug van jungle-tocht. Weet ik gelijk of dat ook leuk is. Genoeg te doen hier. Ik blijf even op dit stekkie hangen.

Voorlopig genieten van dit gekke dorpje. Overdag totaal niet thais, totdat je het dorpje verlaat. Mix van bagpackers, hippy,s, alternatieve geiten-wollen-sokken, rasta, gewone toeristen, schrijvers, tekenaarsen noem maar op. Veelzijdig grappig.

Mam ... Jaaaaaaaaaaa dat weet ik nog van Crest ... nu je het schrijft, herinner ik het me weer. Madelon en ik werden heel vervelend, want we kregen ons eten niet en volgens mij was Gerard laaiend ...... ik kan zijn gezicht dan nog wel voor me halen .. haaaaaa ....

Heeeee Miechel, thanx voor de mooie tekst! That makes sense! Ik vind zijn uitspraken altijd zo mooi. En ja je moet heerlijk genieten van het vrijgezellen-leven (lekkere slettebak, hiiii ;-) ;-) Gohhhhh weer normaal kunnen douchen .. ja daar kan je dan van genieten ... Hoe is het met Tony (en zijn ... balonie). Hiiiiiii flashbackje .... Enjoy life!!

Kusjes van Hippy Heidi

xxx

Reacties

Reacties

nanda

hahaha je wordt steeds maffer jij hahahaha
dit is bar he ;) heerlijk schrijven veel ontmoeten en dan maar kletsen ...ik mis je behoorlijk nu vriendinnetje heb zoveel dingen die ik best graag met je zou willen bespreken.. maar het zijn momentjes ..verder gaat alles ok hoor ook met jen..ik stuur je nog een mailtje dikke kus en proost ;) love you xxx

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!