barbara.reismee.nl

Pai --- Eddy en zijn harem van 4 vrouwen en met mij erbij 5

Haaaaaiiii,

Eddy reist met 4 vrouwen, wat een mazzel voor hem! Eddy is weer bij de mensen na zijn ziekenhuis-gedoe. Maarrrr zijn reisgenootje Roos is nog steeds niet echt beterna India en vertrouwt het niet helemaal meer. Dus ze zijn vandaag vertrokken naar Chiang Mai, daar laat ze zich onderzoeken in een ziekenhuis. Jammer zeg, wat een lol hebben we gehad gisteren. De meidenhadden een trekking gedaan enkamenterug. Daarna met z'n allen weer in ons favoriete kroegje metwaterpijp, gisteren de appel-waterpijp en een leuk spelletjespelen met afgeknipte rietjes. JaBar, doet een spelletje ... deze was fun! Werden weer het tentje uitgezet .. ze wilden weer naar bed ;-)

Vandaag dus alleen op pad gegaan, maar een mooie dag in de natuur. Met een Duits, ouder stel, op een olifant door de bergen gelopen. Twee olifanten, hadden alle tijd, mochten doen wat we wilden en daarna lopend door de rivier terug. En als bedankje voor de olifant, badderen met de olifanten. Het oudere Duitse stel wilden niet nat worden in de rivier. Ik wel hoor. Dus heb me toch een bad genomen. Ik was er alleen in de rivier en de olifant. Mooie ervaring! Geen anderen om me heen. En de gids was erg grappig en wilde niet nat worden, maar toen hij mij wilde helpen, viel hij dus in de rivier ... hij schrok er zelf van ....

In de middag ben ik met een bamboe-bootje over de rivier gaan varen. Even bijkomen van het olifanten-ritje (schommel de schommel). Mooi uitzicht en weer geen mensen te vinden op de rivier. In de natuur zijn rond deze plaats is geweldig rustgevend.

Vanavond ga ik niethet kroegje in ... maar eens op tijd naar bed ... best lekker na de hele dag actief bezig te zijn geweest.

Morgen vroeg ga ik de bergen in, eentrekking van 2 dagen maken (wandelen). Slapen in debergen. Zal een pittig tochtje gaan worden. Daarna weer terug naar mijn hutje aan de rivier. Dus nu eens natuur, natuur, natuur ....

Dat was het.

Kuzzie vanmij

Oooh ja de kaart zet het plaatsje Pai verkeerd neer, bij Laos, klopt niet! Ligt links boven Chiang Mai ... Waarschijnlijk is het plaatsje te klein, hiiiii

xxx

Reacties

Reacties

Angelique

Jeee meis, wat heb jij het naar je zin... Heerlijk om je verhalen te lezen, ik geniet heerlijk met je mee :)
Je foto's zijn ook geweldig... Alsof we er zelf bij zijn...
Top!!!

Liefs en dikke X

madelon,anouk en sophie

Anouk en Sophie willen ook wel op een olifant rijden, weer eens wat anders dan een pony. Ik vond het grootste paard van stal bij ons al groot, maar dit is pas echt hoooooog! Omgeving is ook mooi, zoals ik me Thailand voorstelde. Geniet verder en wij genieten mee!
Knuffel van ons drie.

Sandra

Hééé Hippie!

Gave foto's met die olifant! Gelijk had je zeg, natuurlijk ging jij wel het water in! Zo'n kans moet je niet laten lopen! Wat een mensen, die Duitsers, ben je dáár, op een olifant, wat is een beetje water dan nog! Ziet eruit als een geweldige ervaring lieverd!

En ha, ha, die gids, typisch weer iets voor jou om hem stiekem een duwtje te geven :-)

Keesje heeft goed naar je geluisterd! Ze komt na jouw reactie van vorige keer ineens ontzettend veel met me kroelen! Volgens mij begint ze een beetje verliefd op me te worden want ze ligt dan op mijn schoot een beetje te kwijlen...

Maar wat de trap betreft heeft ze je standje genegeerd hoor, ze is lekker stiekem en eigenwijs! En zoals je al zei, de stofzuiger is h=niet haar beste vriend. Ha, ha, ze rent meteen naar haar schuilplaats boven! En ha, ha, van de week lag ze op mijn schoot heerlijk te knorren, toen ik ineens keihard moest niezen! Huppakee, in 3 seconden was ze boven :-)

Ik denk aan je op je pittige tochtje in de bergen, ben benieuwd naar de foto's!

Kus!!

Michel en Mirjam

Hey meissie ,
Heb even heerlijk bijgelezen .. wow jij maakt wat mee en dat je gewon in bad hebt gezeten met een olifant (respect)

Leuk joh

Geniet van je reis en hier lezen we lekker met je mee

Vanavond maken we een dansje voor je

dikke kus

werner

heee travelchici.wat fijn dat je het naar je zin heb lekker geniet hoorrr.de foto's zijn mooi.hier alles oke koud en sneeuw brrr.
xxx

Helen

Heee lief reizend vriendinnetje...

Heerlijk om je verhalen te lezen, geven samen met de foto's een Deja-vu gevoel... gaaf!
Zoooo lekker he, om zo te reizen... je ontmoet zo veeel verschillende mensen!

Volgende reis gaan we met BaNaHe doen.... samen op avontuur!! gaat super worden :)

Dikke xx en volg je hoor!

Heb het hier in India enorm naar mijn zin! :)

Ruud

Heej Barbara,

Lag wat achter met de reisverhalen te lezen van jou en Helen.
Leuk om te lezen en de foto’s te bekijken zeg, vanaf nu wat beter bijhouden, kost aardig wat tijd om de verhalen van jou en Helen in één keer te lezen.
Had er gelukkig nu wel de tijd voor, want ik ben geveld door een buikgriepje (gekregen van mijn jongste dochter, altijd leuk)
Hierdoor gisteren het feestje in Happy Days Special Edition gemist 
Ik had vrijkaartjes gekregen van Monique (die kleine uit Nieuw Vennep)
Dus Martin en Thea moesten zonder mij en chauffeur daar naar toe, want ik zou rijden.
Gaat gelukkig alweer beter, dus morgen gewoon weer naar t werk…
Zo meteen maar nog ff naar buiten om een luchtje te scheppen. Het zonnetje schijnt, maar t is waterkoud.
Nou verder weinig nieuws uit dit kleine koude kikkerlandje.

Geniet van je reis en ik ben benieuwd naar je volgende belevenissen daar in het verre Azie.

x Ruud

emmy

Hey lieffie, ben jaloers hoor al die zomerzon....

Net terug vant vrijwilligerswerk. ben nu brak. lees van de week wel even al je verhalen

kus kus

Anette

Hey lieverd,

Wat een mooie foto's weer.. wat zal jij genieten zeg..
heerlijk...
En wat kan je toch mooie verhalen schrijven..

Geniet Geniet Geniet ervan..

Dikke xx

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!