barbara.reismee.nl

Luang Prabang ... foto's plaatsen lukt niet ... hiiiii

Jo Jo,

Probeer al diverse keren foto's te plaatsen, maar lukt niet, hiiiiii. De computers zijn te oud, te traag en te vaag, dus te gevaarlijk om dat hier te doen. Misschien ergens anders ....

Vandaag laatste dagje hier! Morgeochtend reis ik met bus naar Vang Vieng, rit van 5 a 6 uur door de bergen. Daar ontmoet ik Ton, gezellie!!!

Dus tot in Vang Vieng.

Liefs liefs,

Barbara

xxx

Joke

Heb genoten van je foto's!
Gaaf dat het toch gelukt is, naast je reisverhaal een prachtige aanvulling.

En dat heerlijke weer, hier is het echt koud, zo'n 4 tot 5 graden. brrrrrrrrrrrrrrrrrrrr!!!
En de weersvoorspellingen beloven nog niet veel goeds, dus laat je heerlijk verwarmen door de zon!

Leuk dat je Ton gaat ontmoeten!

Liefs en knuffel xxx

Door

Prachtige zonsondergang en heel knap hoe ze zo'n varken in zo'n mandje gerold krijgen. (dood of levend?) Lijkt me trouwens ook nog eens knap zwaar.
Het gaat je allemaal goed af, dat straal je uit.:-))
Wij kunnen ook wel wat zon gebruiken, want het is hier zacht-grijs. Verder is Sven Kramer op prachtige wijze, wereldkampioen geworden en bij de dames, Irene Wüst, zijn we niet verder gekomen dan brons.
Blijf mooie verhalen schrijven en foto's sturen, want het lijkt net of ik er ook een beetje ben geweest.