barbara.reismee.nl

Eerste nacht ... engelse terror!!!!

Ha die haaaaaaaaa,

Na mijn eerstemiddag in Vang Vieng, had ik wel behoefte aanlekker slapen. Maaarrrrr wat een pech zeg,eerst harde muziekbij de rivier van de tentjes, dus ik kon niet slapen, ik konde nummers meezingenin mijn hutje ... daarnakwamen de slapers in het hutje naast ons thuis. Dronkenen wel,zetten om 02.00 uur keihardde radio aan en ze maakten veel herrie.Gingen door tot 04.00 uur ... toen eindelijk stilte .. en in slaap gevallen ... maar niet veelgeslapen dus.Dag daarvoor was ik al om 06.00 uur op en toen de reisdag .... ik werd dus moe wakker. Bahhhhh. Ton en ik hebben toen gelijk besloten dat we daar bij het hutje niet nog 1 nacht gingen slapen .... hoe kunnen die stomme Engelsen toch alles verpesten zeg ... Even lekker generaliseren, ...... Sorry hiervoor ;-) Zijn naar hutjes verder op gegaan en zitten daar helemaal piccobello. Zelfs met eigen toilet en douche! Dus toch weer paradijs er voor terug.

Gistermiddag dus maar naar een zwembadje gaan zoeken, zodat ik even kon luieren enmakkelijk zwemmen. Beetje raar met de rivier voor je neus .. maar je kan niet overal op jegemak het water in ... en zwemmen. En dan knap je lekker op!

Vandaag hebbenTon en ik een fiets gehuurd. Dus in de hitte fietsen. Wegen zijn slecht, veel stenen, dus je word behoorlijk heen enweer geschud, maar wel weer leuke plekjes gezien.

De natuurvind ik enorm prachtig in Laos en zeker in Vang Vieng. Toch helaas een kanttekening, het is zoooo toeristisch, veel jongelui, veel dronken lui, veel bars met tv, harde muziek en europese restaurants .... Zo zonde. Ton was hier 9 jaar geleden ook, maar herkent niets meer terug. Wij toeristen verpesten eigenlijk zelf deze leuke mooie plaatsjes .. maar ik heb geen tv nodig, ik heb geen schreeuwende muziek nodig .. tijdens mijn vakantie. Feesten doe ik wel in NL, haaaaaaaaaa.

Morgen blijf ik nog hier. Dan ga ik naar Ventiane toe. Ton reist mee naar Ventiane. Daar zal ik denk ik 2 dagen blijven en dan zak ik af naar het zuiden .. Ton naar een eilandje ergens of een ander land.

Volgende mail zal wel zijn vanaf Ventiane, okidokieeeee.

Knuffels

xxx

Reacties

Reacties

Tina

Die klote Engelsen zijn gewone asociale lui! Houden geen rekening met anderen. Bleghh! Zo, ik heb ook even gezegd!

Hoop dat je de komende nachten wel lekker zal slapen. Have fun nog in Vang Vieng en goede reis naar Ventiane.

Hele dikke kus,
Tina xxx

Richard en Angelique

Hey meissie

We kijken zo eens in de week eens wat je allemaal aan het doen bent. En moet zeggen dat je het toch iedere keer maar weer leuk op kan schrijven. Blijf maar lekker genieten maar we zullen wel blij zijn als we weer met je kunnen kroelen op een feestje.
Grts en have fun

werner

hee travelchici.tja die engelsen ja dat is volk met hoop herrie en veel drank en dan zijn ze echt vervelend.morgen pat's feest maar helaas zonder jou dus lassen ze het maar af haha nee hoor,ik neem wel een borrel op je -)geniet er lekker van.
xxx

Helen

Heee lief reizend vriendinnetje...

Blijft heerlijk om alles te lezen en te zien... ben nu in meerdere landen teglijk door jouw verhalen, hoezo in het hier en nu leven? ;)
Ik ben 3 jaar geleden in Laos geweest, was in opkomst toen... kun je nagaan wat er veranderd in een paar jaar... en niet alleen ten goede :(

Ik heb het enorm naar mijn zin in India en herken juist weer niet alles in jouw verhalen over India... raar he? Zo maakt iedereen toch zijn eigen reis, gelukkig maar natuurlijk!
Ik zit nu in varkala, blijf hier 2 weken om yoga te doen en meditatie... heerlijk plekje zo met het strand zo dichtbij! Helemaal top!
Daarna vliegen naar het noorden :)

Dikke kusss en ik blijf je volgen hoor!

werner

hee travelchici.je heb wat gemist op pat's feest allemaal mannelijke toples dansers hoop vrijgezelle mannen en een paar waren er ook die jij ken.nee je heb wat gemist was een knalfeest!
xxx

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!