barbara.reismee.nl

Vientiane

Jooo Joooo,

Zooo dat gaat allemaal snel zeg, zit nu alweer in Vientiane. De laatste dag in Vang Vieng hebben Ton en ik lekker rustig doorgebracht. Gelukkig geen last meer gehad van lallige dronken luidruchtige Engelsen .... Het guesthouse waar we naar toe zijn gegaan, was een ontzettend lekker plekje. Heerlijk rustig zitten voor ons hutje, de poezen in de buurt, het restaurantje bij de hutjes is ook helemaal okeeee. Dus even niet eten bij die vreselijke bars (Aussies, pubs, tv ... en overal staat Friends aan op de tv's... haaaaaaaa).

Vanmorgen op tijd op om met de VIP bus naar Vientiane te gaan. En dat reizen overdag bevalt mij wel goed. Hadden nu wel een hele grote bus zeg, 2 verdiepingen. Veel toeristen tegelijk in het bussie ... Vind zelf de mini-vans leuker om mee te reizen. Kleiner groepje, vaak leuke gesprekjes tussendoor. Hoop deze vanaf Vientiane weer te kunnen gebruiken ......

De natuur rondom Vang Vieng vond ik fantastisch! Hier in Vientiane (de hoofdstad van Laos) is de rivier wat breder en geen bergen erom heen. Dus weer anders, hiiiii. Blijf hier morgen nog 1 dag. Want ik heb het niet zoo op de grote steden ;-) Ton gaat maandag terug vliegen naar Bangkok om nog even een paar dagen te genieten op een eilandje. Ik ga verder zakken naar het zuiden van Loas maandag. Stop dan even in Savannathek. Zal best wel even wat ritjes gaan worden met de bus tot het zuiden. Geen treinen hier en de wegen zijn niet overal even makkelijk, dus je doet er dubbel lang over.

Vanmiddag dus hier aangekomen en morgen 1 dagje om Vientiane te bekijken. Gaan een tempeltje in de buurt bekijken en in de middag wat relaxen.

Keesje keesje zit je nu weer aan het toetsenbord van Sandra ..... hoe krijg je het voor elkaar ...? Doet ze anders nooit ... haaa ... Keesje ik had bijna een zusje voor je meegenomen. Zooooo een lief poesje, maar ja kleine poesjes worden groot en maken dan de trap kapot en mollen je toetsenbord .. heb haar dus maar niet meegenomen. Maaarrrr mocht je toch een zusje of een broertje willen ... laat het me maar weten ... Of wil je alle aandacht toch liever voor jezelf ...? Ik reis nog even lekker door, dus je hebt tijd om er over na te denken ...

Jaaaaaaaaaaaaaaa het is VALENTIJN vandaag!!!!!!! Heb ik nog een stille aanbidder????

Nou toedeloe ..... en een dikke valentijns-kus van mij

xxx

Reacties

Reacties

Barrie vanuit Laos .... Vientiane ....

Wat lees ik nu .... lekkere mannen bij het feest van Pat ..... en ook nog vrijgezel ... en ik ben er niet bij .....
buhhhh ..... Maarrrrr die vrijgezelle lekkere mannen lopen er dan toch over een maand ook nog ...... hoop ik .....

Werner, heb je goed onthouden wie het zijn ... en hoe ze eruit zien ... hopelijk bij het volgende feestje van Pat ook daar of ergens anders ....

Zucht en dat lees ik op Valentijns-dag ....

;-)

xxx

Joke

En ......... nog een mooie man op je pad gekomen?????
Je hebt nog een paar weken de tijd om je droomprins tegen te komen, op het witte paard ha ha!

Morgen vertrek ik voor een weekje naar Ibiza, ik heb er zin in.
Het weer is daar in ieder geval goed, niet superheet maar zo'n 14 tot 16 graden.
Vandaag is het hier ook aardig weer, zonnig en bijna een beetje lenteachtig, de wind is nog wel koud.

Reis ze en geniet van alles wat er op je pad komt!
Liefs en een knuffel, ook van Gijs en Merlijn.

nanda

hey vriendinnetje ik probeer je een mail te sturen maar ik krijg hem steeds terug..zou het kunnen dat je mailbox vol zit?? dikke kus xxx

Barrie net aangekomen, hiiii

Nanda, mijn mailbox heb ik voor de zekerheid even leeg gemaakt .... stonden er best veel in .... moet normaal niet uitmaken in NL .. maar nu vaak via de engelse versie en dan zal het wel anders zijn ...

Nou probeer maar opnieuw, hiiii

Kuzzzzzzzzzzz

Ronaldo

Hey lief knuffelvriendinnetje van me!

Alles goed lieverd? D8 laat ik maar 'ns ff reageren op al die mooie verhalen van je, klinkt allemaal heel erg bijzonder!! Ben 2 jaartjes vakantie gaan vieren in Thailand maar meer dan Bangkok, Phi Phi, Krabi, Kao Sok en Phuket heb ik nooit gezien. Eigenlijk waren het niet meer dan luxe strandvakanties met zo nu en dan een leuke dagtrip tussendoor.. Moet wel zeggen dat zelfs dat al enorm veel indruk op me heeft gemaakt want wat is Thailand een geweldig land zeg, WOW!!! De omliggende landen zullen vast niet 8erblijven als ik de verhalen moet geloven.. Lieve Bar, je hebt groot gelijk dat je dit zo doet, ik blijf je verhalen volgen.. Geniet ervan maar dat zal wel lukken, GEWELDIG!!!

Heel veel liefs en een grote dikke zoen,

Ronaldschatje ;-)

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!