barbara.reismee.nl

Welkom op mijn Reislog!

Hallo en welkom op mijn reislog!

Dé plaats om op de hoogte te blijven van alle avonturen en ervaringen tijdens deze reis. Vanaf nu zul je hier dan ook regelmatig nieuwe verhalen en foto's vinden, en via de kaart weet je altijd precies waar ik me bevind en waar ik ben geweest! Meer informatie over mijzelf en de reis die ik ga maken vind je in het profiel.

Wil je automatisch een mailtje ontvangen wanneer er een nieuw verhaal of een nieuwe fotoserie op deze site staat? Meld je dan aan voor mijn mailinglijst door je e-mail adres achter te laten in de rechter kolom.

Ik zie je graag terug op mijn reislog en laat gerust af en toe eens een berichtje achter!

Leuk dat je met me meereist!

Groetjes,

Barbara

Reacties

Reacties

bart & marloes

hoi meis,

nog ff en dan is het zover, zijn wel een beetje jaloers!!!!!

had nog ff dit voor je gezocht, http://www.gibbonx.org/ en http://nl.youtube.com/watch?v=u1yGsNdQ-TQ

mochten we je niet meer zien/spreken, have fun en geniet ervan

x

Anette

Hey lieffie,

Wat spannend he.. komt nu wel heel dichtbij.. ga zeker je reis volgen via je weblog.. Leuk..
Zie je zondag!!

kus

Barbara bijna op reis

Bart en Marloes, thanx for the tips!

Ook jullie gaan vast binnenkort weer heerlijk samen een reis maken.

Kuzzzzz
xxx

Esther en Peter

Hoi Barbara,

Op de site van Helen zag ik dat jij voorlopig ook onder de zon zit en ons hier in het koude, natte NL achterlaat.
Ook jou wens ik veel succes en maak er een mooie reis van, geniet.
We zullen smullen van de verhalen.
Kus, Peter

Esther

Hey Barbara, wat gaaf dat je zo'n reis gaat maken!!!! Ik wens je super veel plezier met alle nieuwe indrukken die je gaat opdoen!! Ik blijf graag op de hoogte.
Dikke kus,
Esther.

Angelique

Hee lieverd,

Wat leuk is dit! Ga je zeker volgen op je reis :)

Kussie!

Lydia

Hey lieverd, wat gaaf zeg!!! Ik wens jou een hele fijne tijd. En ik ga je volgen.

Dikke Kus

Monique

Hey lieve krullebol,

Wat gaaf zeg!
Nou, ga er lekker van genieten! Wat een ervaring...
Leuk dat we je kunnen volgen, ga ik zeker doen.

Dikke kus van de andere krullebol :)

Martin

Hoi Barbara,

Helemaal super zo,n reis!
Ik ga je zeker volgen.
Fijne vakantie, veel plezier en geniet ervan!!

Kus, Martin

Marco en Anne-May

Lieverd heel veel plezier en we zullen je zeker gaan volgen hier.
geniet ervan !!

Boel liefs

werner

he kanjer vind het super dat je dit gaat doen!geniet ervan en ik blijven je volgen op je reis!
xxx werner

Elea

hello darling,
Wat heerlijk dat je nu bijna op reis kunt gaan.
Het zal een hele ervaring zijn, maar dat hoort erbij en mooie ervaringen en dingen zijn jou gegund
Enjoy en wees hier en daar voorzichtig. hihi

we mailen!!
liefs E

Simone Evers

Hey lieverd,

Nog heel even en dan is het zover. We hebben al feestend al een beetje afscheid genomen. Ben heel benieuwd hoe je het weer gaat vinden en natuurlijk gaan we veel mailen.
Ff je draai vinden en dan genieten maar!!!!
Je leeft er al een tijdje naar toe en nu is het bijna zover.
We bellen nog vantevoren. Maak er een onvergetelijke reis van.

Heel veel liefs en een dikke kus van Simone

Cindy

Hi lieverd,

Het is nu bijna zover: over 5 dagen stap jij in het grote avontuur! Ik wens je een onvergetelijke tijd en heel veel succes en moed tijdens je reis. Ik zal je zeker volgen! Geniet ervan...

Liefs en kus, Cindy

Marja en Family

Ha die Bar,

Wij wensen jou een super-reis toe!! Geniet ervan en laat alles heerlijk op je af komen. Wij gaan je zeker volgen....

Groetjes en dikke knuffels,
Marja, John & kids

Wendy

Lieve Barbara,

Heel veel plezier tijdens de belevenissen in Thailand en Laos. Het komt echt wel goed met jou in dat mooie land met die heerlijke temperatuur. Lekker genieten!
Ik denk aan je en ben heel benieuwd naar je verhalen en foto’s. Ik houd de site in de gaten.

een grote dikke zoen X

Martin ( collega )

Hoi Barbara,

Lekker gaan genieten nu, laat alles even van je afglijden. Heel veel plezier en kom net zo vol verhalen terug als de vorige keer.

Enne, niet meer roken.

Joppe

En nu voor de laatste keer: heel veel plezier en geniet ervan!!!!!

Door

Lieve Bar, ik heb 2 dagen geprobeerd je een prettige reis toe te wensen. Ik kwam op op je site. Nu ben je onderweg. Ga onwijs genieten, mooie dingen zien, fijne mensen ontmoeten, denk aan jezelf en om gezond terug. Ik ga je volgen.
Hele fijne reis. Dikke kus van Door

Madelon

Lieve Barbara, inmiddels echt op reis, hoop dat je vlucht goed verlopen is. Wij reizen via je blog mooi mee. Geniet van de zon en alle nieuwe indrukken. Liefs Marcel, Jeroen, Anouk Sophie, Anne Julia en mijzelf, X.

Joke

Ha die lieve Bar! Ik had al een berichtje gestuurd maar kan het niet terug vinden.
Maak er iets moois van en geniet van je vrijheid en de ZON!
Joke

nanda

hey vriendinnetje wat fijn dat de reis zo leuk is geweest..dat moet je toch een goed eerste gevoel hebben gegeven he! jij gaat een fantastische ervaring beleven die jou heel goed gaat doen!ga veel je site lezen zo mis ik je minder..laat het allemaal maar op je af komen..relaxen en straks op avontuur..veel plezier dikke kus van mij xxx

nanda

ooooh en ik heb de eerste dag al afgekruisd haha

werner

heee travelchici!fijn dat je goed ben aangekomen en dat je tijdens de reis leuke mensen ben tegen gekomen,ik ga je verhalen volgen!
have fun xxx

Ingrid (collega)

Ha die Bar, ik had het vanmorgen over je met Mick en heeft je Reislog doorgegeven. Ik ga je weer volgen net als tijdens je reis door Afrika. Geniet er maar van!!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!