barbara.reismee.nl

Ik ben in Bangkok ... voel me een beetje verloren ...

Jahoorrrrrrr,

Ik zit nu in Bangkok! Beetje verloren ... voelt het aan ... Ook als thuis komen .... voor de 3e keer hier in de stad ....., het is zo een hectische stad met enorme tegenstellingen .. bloetheet ... vuil .. dynamisch ... zoveel backpackers uit alle landen .. zoveel verschillende gezichten ... overal eten eten en eten .. het krioelt van de taxi's, tuk tuk, ... en rustig lopen kan je niet ...

Ik weet de plekjes te vinden nu, loop overal zo heen .. dat geeft weer een enorm lekker gevoel. Bangkok is eigenlijk een te gekke bizarre stad ... maar niet na een eilandje ... hiiii ....

De laatste dagen heerlijk alleen maar met Karel (haaaa je schrijft zijn naam gewoon zo .. nadat hij zijn email-adres aan mij gaf, haaaa, alleen spreek je het niet uit als Karel zoals in NL). En ja, wat kan ik zeggen, op een geweldig eilandje zitten met een ontzettende lieve man. Veel te romantisch allemaal ..... ;-)) Dus ik kan met recht zeggen dat afscheid nemen gewoon KUT was ... zo dat is eruit ....

Heb genoten tot de laatste seconde op dit eilandje ... samen gegeten bij de pier voordat mijn boot zou gaan ... iedere seconde proberen uit te stellen, maar de tijd tikt gewoon door en door. Dus moest ik denken aan het nummer van Marco Borsato die ik al heel de vakantie op mijn I-pod heb ... Stop de tijd!!!! Maar hooo maar ... de tijd ging gewoon door ....

Vijf minuten voordat de boot zou gaan,toetert de boot een paar keer heeeel lang. Tijd om dan snel naar de boot te rennen om deze te halen. Dus Karel rent keihard met mijn packpack en ik er achteraan. Dan gedag zeggen ... en maar blijven kijken naar het blauwe water, het witte strand .. de mensen op het strand ... de palmbomen ... en natuurlijk naar mijn maatje. Gelukkig weinig tijd om afscheid te nemen en dat maakt het iets makkelijker ;-)) En dan vaart de boot weg ... de zon op mijn gezicht ... en traantjes in mijn ogen .... Gelukkig was ik niet de enige die geen controle meer had, haaaaaaa. Blijkbaar waren er meerdere mooie ontmoetingen op dit eilandje bij anderen ...

Op de boot heb ik echt met niemand gepraat .. ik kon het niet ... ben gaan liggen boven op het dek en heb alleen maar gekeken en ondertussen de mooie herinneringen ... Bij ieder afscheid dat ik al had genomen in mijn reisweken, wist ik dat het avontuur nog voor me lag ... Ik zag naar Bangkok gaan en een vliegtuig pakken niet bepaald als een nieuw avontuur .... Dus ben ik maar gaan denken aan alle mooie dingen die ik heb gezien, door al mijn foto's opnieuw te bekijken ... wat een reis!!!

Jaaaaa en nu zit ik in een koel-internet-cafe .. buiten is het al bloedheet .... best moe na een lange reismiddag en nachtbus. In de bus naar Bangkok toe wel leuk contact gekregen met een duits meisje, zij was op Ko Chang, het eilandje ernaast. We hebben samen een kamer genomen om zo onze laatste dag hier door te komen. Ik ga zo echt even slapen, want ik ben gaar. Moet ook nog wat dingen kopen, ik doe mijn best, maarrrr mijn hoofd werkt niet echt ... en de straten zijn zoooo druk ... dan eten en douchen en de taxi naar het vliegveld om 10 uur vanavond. Mijn vliegtuig gaat dan vanacht om 2.30 geloof ik, haaaaaaaaaaa. En dan is Barrie vrijdagochtend weer in NL .......

Ik kan niet zo veel fotootjes meer plaatsen ... dus als jullie die alsnog willen zien ... dan kan je deze voor mij uploaden .... hint, hiiiiiiiiiii.

Okeeee deze dame gaat nog even proeven van de Thaise sfeer en haar mooie reis.

Oooh jaa ... Ik kan me wel alvast gaan verheugen om een weekend naar Praag te gaan in juli .. haaaa ... Ik ben uitgenodigd door Karel om daar heen te komen ...Dus misschien doe ik dat wel gewoon!!!

Verheug me erop om jullie allemaal weer te zien (en Keesje, ik hoop dat je weer terug wilt naar mijn huissie .....), maar moetook zeggen dat dat het enige is waar ik me nu op verheug .. iedereen weer te zien ...

Dikke knuffel en kuzzzz van een ultiem gelukkige Bar dieook een beetje warrig, wazig is nu ....

xxx

Reacties

Reacties

Helen

Hee lieverd.... wat is dat toch moeilijk he, afscheid nemen! ZUCHT! Wetende dat nu echt het einde naderd van je grote avontuur :( ben zo blij dat je genoten hebt! Dit gaat niemand je meer afpakken, alle mooie momenten en herinneringen zijn van jou! Ik heb ook vanaf hier met je meegeleefd, elk in onze eigen sfeer en reis, ben zo blij en gelukkig dat wij dit mogen meemaken!!

Dikke xx en hele dikke knuffel lief vriendinnetje geef je deze ook door aan Nanda?! Tot over een paar weken!

Anette

Jeetje, de laatste weken zijn wel voorbij gevlogen zeg..

Kan me echt voorstellen dat het afscheid moeilijk is geweest..van het eiland en van Karel... vooral als je zulke mooie momenten heb gehad..
We hopen je snel te zien!!
Nog een hele fijne dag vandaag.. en succes met de
terug weg!!
Voorzichtig..

Veel liefs..

Suzanne & Remko

Welkom thuis! XXXXX

Nancy

Wat een mooi verhaal meis!! Geweldig!!
Ben blij dat je het zo fijn hebt gehad, jammer van het zware afscheid! Ik hoop je heel snel weer te zien!
Goede reis!! dikke kus en knuff

werner

hee travelchici.ja afscheid is zo moeilijk ,en je heb gelijk om naar praag te gaan naar karel in juli moet gewoon doen.ik kom bij je kijken als je weer thuis ben.goeie reis.
xxx

Nadia

Hoi lieverd,

Ja, de tijd vliegt...maar zoals ik het allemaal gelezen heb. heb je wel een mooie vakantie gehad en je hebt er zeker van genoten!!
ik wens je een goeie reis terug naar Nederland.

Dikke kus van mij en tot snel.

Door

Lieve Barbara, leg alle mooie herinneringen vast in je hart. Ze zijn voor het leven.
Goede reis en kom veilig thuis. Er wachten een hele boel lieve mensen. De reacties logen er niet om.
Lieve groet

Tina

Ben blij dat warrige, wazige Barrie gelukkig is!

Tot snel lieverd!

Ineke

Hi Barbara,
Welkom thuis waar je inmiddels al bent gearriveerd waarschijnlijk.
Blijf nog even op die roze wolk zitten zolang het kan, laat je gedachten de vrije loop en droom lekker weg.
Liefs Ineke

Martin

Welkom thuis in het koude Nederland XX

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!