barbara.reismee.nl

Wennen .....

Haaaaiiii,

Laatste verhaaltje ..... haaaaa ...... heb mijn reislog zo bijgehouden met mijn avonturen, dat ik het af wil maken tot mijn laatste dag, hiiii.

Oooohhet is wennen hier! in NL ...

De terugweg is goed verlopen. De laatste dag in Bangkok gezellig doorgebracht met deDuitse meid. In deochtend konden we Bangkok niet aan. Warm en te druk.We hebben samen geprobeerd om wat inkopen te doen in de ochtend, maar ons hoofdje werkte niet mee. Zijn dus maar even gaan zitten op een rustig plaatsje, genietend van fruitsapjes ... In de middag gingen we terug de stad in en voelde het weer meer als jehhhhh Bangkok! Eten op de straat, genieten van de backpackers die overal lopen. Tot de laatste minuut gezeten op mijn favoriete stekje . Dag en nacht open ... 24 uur ... je kan er hangen, zitten, eten, drinken ...

De vlucht is goed verlopen. Bij het landen zegt de mevrouw naast mij in het vliegtuig, even kijken waar het neergestortte vliegtuig ligt .. Wattttt ? zeg ik,neergestort vliegtuig? Ik ben al 2 maanden verstoten van nieuws .... Dus vertelt zij het verhaal aan mij terwijl wij met de landing bezig zijn ... maar onze hoogtemeter werkt goed!!!!

Sandra heeft mij opgehaald.Weer Nederlands praten en dat voeltraar .. kon weer niet op woorden komen .. maar okeeehet went snel.

Thuis gekomen is mijn huisnog niet mijn huis ... het voelt echt heel raar! Heb alleen maar aan de telefoon gezeten met vrienden en familie .. mijn rugzak op de grond ... mijn spullen erin ...

Aan heteinde van dag dan eindelijk weer Nanda zien en daar zit ik nu nog, haaaaaaaaa. Mijn rugzak staat dus nog steedsop de grond thuis .. ik heb mijn kleding nog aan van Bangkok en loop nog steeds op mijn slippers hier ... Hoezoekan ik moeilijk afscheid nemen van mijn leventje daar? Zitnu dus op de bank bij Nan enschrijf dit verhaaltje ...Gisteravond dus heerlijk doorgebracht mijn vriendinnetje Nanda (dat heb ik natuurlijk wel gemist!!!). Straks naar huis toe en mijn rugzak uitpakken en mijn tassen ... muziek opzetten .... wasjes draaien ....

Het is allemaal wennen ....

Bedankt voorjullie lievereakties. Hebjullie berichtjes nooit persoonlijk kunnen beantwoorden, maar natuurlijk wel altijd gelezen en heb daarvan genoten. Jullie hebben tot het einde mijn verhalen gelezen en altijd waren er weer leuke reakties. Thanx thanx!!

Ik besef me daarom ook extra dat ik hier in NL veel lievemensen om mij heen heb die om mij geven en me hebben gemist!!! Dat is heel veel waard.

Zal de komende dagen tijd vrij maken om nog wat fotootjes te plaatsen van mijn laatste eilandje .... een prachtige afsluiting ....

Mis de natuur heeeeel erg, de warmte van de zon, mijn warme blote voetjes in het zand ...

Het zal even tijd kosten hier mijn draai weer te vinden ....

Dikke kuzzzzzz van mij vanaf de bank bij Nan .. haaaaa ...

xxx

Reacties

Reacties

marcel

welkom "thuis" barbara

knuffel

Tina

Good to have you back!

xxx

Joppe

Ha Barbara!
Dank dat je me hebt kunnen laten meegenieten van je reis!!
Groetjes,
Joppe

Josje uit Cambodja

Hey!! Ja ik kan me voorstellen dat het leven helemaal vreemd voor je is als je hier vandaan komt... Maar goed, het zal snel wennen denk ik. Een koude koelkast gevuld met alles wat je met de paplepel is ingegoten, wc's die je kan doortrekken en overvloed aan wc papier, warm water uit de douche en niet meer kunnen onderhandelen over de prijs (zie je jezelf al gaan? 2.5 euro voor een tros bananen?? NO WAY!! Ik betaal 1 euro en niets meer!)

Ik zit nu in Cambodja en ga morgen naar Phnom Penh, even kijken hoe het daar is. Ik zit te denken aan een homestay en dan asap naar Vietnam omdat in Cambodja toch wel aan de dure kant vindt...

Nou meis, heel veel sterkte in dat koude kikkerlandje, ik zal proberen wat zon en warmte te sturen want dat kunnen we best missen hier!

Groetjes en geniet nog even van je vakantiegevoel!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!